https://www.youtube.com/watch?v=AFasD29msOc "Caponi" wrote in message news:p7bgk9$lai$1@trimpas.omnitel.net... Nu tada gerai, atai aš jau Codeco prisiklausęs stebėtis pradėjau, kaip čia įmanoma biudžetiniais dyzeliais "be varnelių" išvis važinėt :-) Man niekaip galai nesusieina - kaip reikia apsirengt išeinant iš namų, kai lauke -20, o mašinoj +24.... -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2018-03-02 13:42, Tomas wrote: > On 2018-03-02 11:07, Caponi wrote: >> Šiandien ryte važiuodamas prisiminiau šitą diskusiją, tai pamėginau >> pastebėt laikus. Taigi, lauke -11. Po ~2.5-3 minučių važiavimo per >> ventiliacijos angas pučiamas jau juntamai šiltesnis nei aplinkos oras, po >> 5-6 minučių jau kaip reikalas šiltas, po 10 min man asmeniškai jau per >> šilta vairuotojo vietoj (žiemos metu pas mane klima visada nustatyta ant >> "pirmos padalos", t.y. 16 laipsnių), ventiliatorius perjungiamas ant >> minimumo. Auto Honda CR-V 2.0 benzinas, važiavimas ramus, prieš tai jokių >> pašildymų, webastų jokių nėra. >> Taip, man Lietuvos klimatinėm sąlygom irgi nereikia nei kepurių, nei >> pirštinių, nei žieminių tikrąja to žodžio prasme striukių, bet žmona irgi >> kaip ir nesiskundė kad šalta, klimą, tiesa, ji paprastai žiemos metu ant >> 19-20 laiko, bet kadangi ji šalčiui gerokai jautresnė nei aš tai >> tikėtina, kad poreikio sukt rankenėlę toliau jai irgi nekyla. >> Išvada - dar vienas pliusas normaliam paprastam benzininiam atmosferikui, >> kurie visgi sušyla per <10min, o zyzeliniai traktoriai sux and must die, >> jai jais neįmanoma patogiai naudotis be krūvos pagalbinių technologijų >> :-) > > Na kodėl, tarkim dabartiniame savo dyzely nesušalau nė karto. Drungną orą > į langus ir kojas pūsti ima greitai, o šildomos sėdynės yra gėris bet > kokioj mašinoj. > > Tiesa aš išvažiuoju ir su kepure, ir su pirkštinėm :D