On 2018-03-29 20:56, fenix wrote: > 2018.03.29 20:50, Caponi rašė: >> Nu tai viskas teisingai, ko dar reikia iš transporto priemonės, kuria >> važinėjama atkarpoms po kelis kilometrus, kur kas porą šimtų metrų po >> šviesoforą ar nereguliuojamą pėsčiųjų perėją/sankryžą, o tarpuose tarp >> jų greitis, jei nėra kamštuko kokio, ribojamas paprastai iki 50km/h? >> Tokiom sąlygom Lambo reikia? > > nesu dirbes arciau nei ~8km nuo namu koki 15 metu, paprastai 10-15, o > dar ir kiti pasivazinejimai. be to - neturejau tokios privilegijos > tureti po keleta auto, kuri viena butu tiesiog siknavezhis, o kita > savaitgalinis projektas, be to - toyotos gan brangios budavo, > neipirkdavau, taigi, kompromisas irgi buvo Nu va matai, kiekvienam savo, man savo laiku atsirado poreikis važinėt po 2-4km kelis kart per dieną, laiko pisimuisi su mašina nebuvo. Sąmoningai buvo pasirinktas maksimaliai patikimas variantas, pasiteisino visu 100%. Kai buvo reikalas važinėt didesniais atstumais, turėjau 2.5L V6 Galantą su dar kiek papiktinta pakaba, kuris man iki šiol kelia tik teigiamus prisiminimus iš vairavimo pusės, nors buvo nelabai praktiškas daiktas Vilniuj, nes kas antras išvažiavimas iš kiemo buvo su klaustuku, ar dugno nekabins :-) > >> Kas link groupso 90%, tai gal nepradėkim, tie patys 90% važinėja 20 metų >> senumo uždujintom chuligankėm, itališkais urodais su puse sugedusių >> "varpelių" nupjaustytų ar apynaujais Golfais, Auriais ar net Daciom, o >> eilinis superstas 10 metų senumo X5 yra vos ne premiumo etalonas. Aš > > tavo signaturoj tojota irgi labiau prie sroto, tai nera grazi, nauja > blizganti mashina. o kad patikima - tas irgi gali viena diena pyst ir > pasikeist. o siaip, nei mechaniniuose prietaisuose taip nutinka. ai, dar > tokia smulkmena kaip korozija, pas corollas galiniai supportai lepus, > kebulas +- ok Nu va dėl šroto tiesiogine to žodžio prasme tikrai niekaip nesutiksiu, dėl grožio čia jau skonio reikalas, bet iš esmės ji tiesiog pilka (maniškė ir tiesiogine to žodžio prasme :-)), dėl patikimumo taip, negendančių daiktų nebūna, bet nors tokių iliuzijų aš ir neturėjau, tikslas buvo minimizuot skiriamą mašinai dėmesį (ir net ne sumas), reikia pastebėt, kad visus ~5 metus, kol ja važinėjau, ji neapturėjo anei vieno gedimo ir dabar jau iš esmės ji tik formaliai man priklauso, tai kaip ir galima drąsiai teigt, kad paturėjau absoliučiai beprobleminį automobilį :-). Korozija kažkada ateis, kaip ir visiem, bet tas momentas irgi kiek įmanoma nukeltas toliau, nes iškart nusipirkus buvo padarytas antikorozinis. Žodžiu, reikėtų vėl analogiškam tikslui mašinos, dėl modelio net nesuabejočiau. > >> suprantu, kad pas kiekvieną ir skoniai skirtingi ir finansinės galimybės >> nelygios, bet kartais reikia susivaldyt bemandravojant, bo ta eilinė >> Corolla kaip minimum būtų, spėčiau, kažkur apie vidurį, jei išrikiuotum >> visą newsinį autoparką ir visiem iš eilės leistum mašinas išsirinkt :-) >> Žinoma, iš dalies tai būtų dar vienas įrodimas, kad tas daiktas yra >> "pilkas" ir labai neišsiskiria nei į gerą, nei į blogą pusę, bet ar >> tikrai tai blogai realiam gyvenime, jei atmest tai, apie ką svajoji ar >> ką kažkada vairavai NFS'e? > > ne, corolla butu zemiau vidurkio. is bedos/taupumo tsakant Kelintą kartą pastebiu prieštaravimus - tai "taupumo", tai " toyotos gan brangios budavo, neipirkdavau"... -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC