2018.08.07 14:35, Dainiushas rašė: > o tai kas tavo nuomone yra, dyzelis ir benzas? musu kokybes standartai yra nepakankami, to dar nesupratai paziurejes i bmw duju reduktoriu? > 2018.08.07 12:39, fenix rašė: >> 2018.08.07 10:17, Mtrhed rašė: >>> vienas toks servisas i fcbk imeta vaizdeliu kaip atrodo duju irangos >>> komponentai pavazinejus su lietuviskom dujom... tai kyla klausimas ar >>> kas nors duju kokybe isvis kontroliuoja. >> >> o tu realiai tiki, kad LT kito kuro kokybe yra geresne? kazkada skaiciau >> vieno tiunintojo atsiliepimus, kad net pagal dokumentus mazeikiu nafta >> tau neparduoda dyzelio, o angliavandeniu mishini. speciau ir su benzu >> yra tas pats >> >>> On 08/07/2018 10:07, Bomanz wrote: >>>> Jo, susitaupo. Bet jei su originalia benzino įranga per 100kkm >>>> problemų nebuvo, tai su dujomis vis kas nors blogai. Tai dujomis >>>> smirdi kol šaltas, reikia rytais uostyti ir ieškoti kuris purkštukas >>>> leidžia - pakeičiau 5, tai filtras užsikiša. Po 6 metų dujų lygį rodo >>>> tik "nėra" arba "pilnas". Dar vožtuvus gali pradeginti. Dabar dujomis >>>> važiuoju tik ilgesnius atstumus. Mieste benzinu. Paprasčiau. >>>> >>>> On 2018.08.07 08:25, Rodiklis wrote: >>>>> Per 15kkm pasidengia naujos irangos kaina. >>>>> Na kaikam gal iki 20kkm. >>>>> Toliau kaip ir i pliusa. >>>>> >>> >> >