tai tu pažiūrėk kiek tos mašinos svėrė ir ant kokių ratų važiavo. padaryk 2x svorį ir R18, pažiesim kiek laikys ;) 2018.08.10 16:35, Tomas rašė: > Double wishbone tokia kaip buvo Saab 99-900 dar ir praktiškai amžina. > Lonžeronai supūdavo greičiau, nei prireikdavo šarnyrus ar gumas keisti. > > 2018-08-07 17:22, tranzoo rašė: >> jei ka, tai vaziavimas per sulinius nieko bendro neturi su tipu. tik >> su konstrukcija. t.y is ko viskas padaryta ir kiek turi eigu ir t.t. >> >> double wishbone pagrindinis minusas - labai maza eiga, tai gerai >> formule, bet vokieciu gatvej visiskai ne. >> >> da ja pigu padaryt ir aptarnaut. >> >> >> On 8/7/2018 10:02, Paulius Zaleckas wrote: >>> Turiu daba karve su double wishbone. Tai per sulinius e46 vaziavo >>> zymiai geriau. Bet itariu nusibaigusius amortikus, tai jau pakeliui >>> pas mane, pakeisiu gal bus geresne situacija... >>> >>> On 08/06/2018 11:20 PM, fenix wrote: >>>> 2018.08.06 21:10, Dainiushas rašė: >>>>> tai viskas bus kitaip. kuro sąnaudos, priežiūra ir remontas >>>>> >>>> >>>> double wishbone pakaba, zmogau! amortikai nelaikanti konstrukcija, >>>> jokiu >>>> multinlink, kokia ten prieziura? variklis??? perkant reikia tik >>>> paziuret, kad nebutu nusmaugtas. kaip rasiau - tik rudys. 3 metai bus >>>> be strioko, o po to net ir gaila nebus atsikratyt. yra 1.6-2.0 accordu, >>>> nieko ten daug brangiau uz jazza ar kybika nera. >>>> >>> >> >