Svoris apie 1,3 t, t.y. ne taip mažai 4viečiui kibirui. Ten dar ir konstrukcija fintą turėjo, spyruoklė rėmėsi į viršutinę svirtį, amortikas prikabintas prie apatinės, šarnyrai visada suspausti ir netampomi ašine kryptimi. O svirtys prie kėbulo prikabintos per tupiausias gumines įvores, praktiškai life time sprendimas. Jas keisdavo tik tiuningavimo sumetimais į visokius poliuretanus, arba labai smarkiai padrožtuose egzemplioriuose. 2018-08-10 17:43, Dainiushas rašė: > tai tu pažiūrėk kiek tos mašinos svėrė ir ant kokių ratų važiavo. > padaryk 2x svorį ir R18, pažiesim kiek laikys ;) > > 2018.08.10 16:35, Tomas rašė: >> Double wishbone tokia kaip buvo Saab 99-900 dar ir praktiškai amžina. >> Lonžeronai supūdavo greičiau, nei prireikdavo šarnyrus ar gumas keisti. >> >> 2018-08-07 17:22, tranzoo rašė: >>> jei ka, tai vaziavimas per sulinius nieko bendro neturi su tipu. tik >>> su konstrukcija. t.y is ko viskas padaryta ir kiek turi eigu ir t.t. >>> >>> double wishbone pagrindinis minusas - labai maza eiga, tai gerai >>> formule, bet vokieciu gatvej visiskai ne. >>> >>> da ja pigu padaryt ir aptarnaut. >>> >>> >>> On 8/7/2018 10:02, Paulius Zaleckas wrote: >>>> Turiu daba karve su double wishbone. Tai per sulinius e46 vaziavo >>>> zymiai geriau. Bet itariu nusibaigusius amortikus, tai jau pakeliui >>>> pas mane, pakeisiu gal bus geresne situacija... >>>> >>>> On 08/06/2018 11:20 PM, fenix wrote: >>>>> 2018.08.06 21:10, Dainiushas rašė: >>>>>> tai viskas bus kitaip. kuro sąnaudos, priežiūra ir remontas >>>>>> >>>>> >>>>> double wishbone pakaba, zmogau! amortikai nelaikanti konstrukcija, >>>>> jokiu >>>>> multinlink, kokia ten prieziura? variklis??? perkant reikia tik >>>>> paziuret, kad nebutu nusmaugtas. kaip rasiau - tik rudys. 3 metai bus >>>>> be strioko, o po to net ir gaila nebus atsikratyt. yra 1.6-2.0 >>>>> accordu, >>>>> nieko ten daug brangiau uz jazza ar kybika nera. >>>>> >>>> >>> >> >