Tema: Re: Uosviam masinos ~4k
Autorius: Tomas
Data: 2018-08-10 22:47:59
Svoris apie 1,3 t, t.y. ne taip mažai 4viečiui kibirui.
Ten dar ir konstrukcija fintą turėjo, spyruoklė rėmėsi į viršutinę 
svirtį, amortikas prikabintas prie apatinės, šarnyrai visada suspausti 
ir netampomi ašine kryptimi. O svirtys prie kėbulo prikabintos per 
tupiausias gumines įvores, praktiškai life time sprendimas. Jas keisdavo 
tik tiuningavimo sumetimais į visokius poliuretanus, arba labai smarkiai 
padrožtuose egzemplioriuose.

2018-08-10 17:43, Dainiushas rašė:
> tai tu pažiūrėk kiek tos mašinos svėrė ir ant kokių ratų važiavo. 
> padaryk 2x svorį ir R18, pažiesim kiek laikys ;)
> 
> 2018.08.10 16:35, Tomas rašė:
>> Double wishbone tokia kaip buvo Saab 99-900 dar ir praktiškai amžina. 
>> Lonžeronai supūdavo greičiau, nei prireikdavo šarnyrus ar gumas keisti.
>>
>> 2018-08-07 17:22, tranzoo rašė:
>>> jei ka, tai vaziavimas per sulinius nieko bendro neturi su tipu. tik 
>>> su konstrukcija. t.y is ko viskas padaryta ir kiek turi eigu ir t.t.
>>>
>>> double wishbone pagrindinis minusas - labai maza eiga, tai gerai 
>>> formule, bet vokieciu gatvej visiskai ne.
>>>
>>> da ja pigu padaryt ir aptarnaut.
>>>
>>>
>>> On 8/7/2018 10:02, Paulius Zaleckas wrote:
>>>> Turiu daba karve su double wishbone. Tai per sulinius e46 vaziavo 
>>>> zymiai geriau. Bet itariu nusibaigusius amortikus, tai jau pakeliui 
>>>> pas mane, pakeisiu gal bus geresne situacija...
>>>>
>>>> On 08/06/2018 11:20 PM, fenix wrote:
>>>>> 2018.08.06 21:10, Dainiushas rašė:
>>>>>> tai viskas bus kitaip. kuro sąnaudos, priežiūra ir remontas
>>>>>>
>>>>>
>>>>> double wishbone pakaba, zmogau! amortikai nelaikanti konstrukcija, 
>>>>> jokiu
>>>>> multinlink, kokia ten prieziura? variklis??? perkant reikia tik
>>>>> paziuret, kad nebutu nusmaugtas. kaip rasiau - tik rudys.  3 metai bus
>>>>> be strioko, o po to net ir gaila nebus atsikratyt. yra 1.6-2.0 
>>>>> accordu,
>>>>> nieko ten daug brangiau uz jazza ar kybika nera.
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>