Double wishbone tokia kaip buvo Saab 99-900 dar ir praktiškai amžina. Lonžeronai supūdavo greičiau, nei prireikdavo šarnyrus ar gumas keisti. 2018-08-07 17:22, tranzoo rašė: > jei ka, tai vaziavimas per sulinius nieko bendro neturi su tipu. tik su > konstrukcija. t.y is ko viskas padaryta ir kiek turi eigu ir t.t. > > double wishbone pagrindinis minusas - labai maza eiga, tai gerai > formule, bet vokieciu gatvej visiskai ne. > > da ja pigu padaryt ir aptarnaut. > > > On 8/7/2018 10:02, Paulius Zaleckas wrote: >> Turiu daba karve su double wishbone. Tai per sulinius e46 vaziavo >> zymiai geriau. Bet itariu nusibaigusius amortikus, tai jau pakeliui >> pas mane, pakeisiu gal bus geresne situacija... >> >> On 08/06/2018 11:20 PM, fenix wrote: >>> 2018.08.06 21:10, Dainiushas rašė: >>>> tai viskas bus kitaip. kuro sąnaudos, priežiūra ir remontas >>>> >>> >>> double wishbone pakaba, zmogau! amortikai nelaikanti konstrukcija, jokiu >>> multinlink, kokia ten prieziura? variklis??? perkant reikia tik >>> paziuret, kad nebutu nusmaugtas. kaip rasiau - tik rudys. 3 metai bus >>> be strioko, o po to net ir gaila nebus atsikratyt. yra 1.6-2.0 accordu, >>> nieko ten daug brangiau uz jazza ar kybika nera. >>> >> >