geriausios grupso tradicijos, kai teoretikai net nebande to patys ka klausejas raso desto traktatus savo. Pavaziuok, o tada pisk prota, jei aplamai liks neaiskumu. Matai duobe ir varai i ja tiesiai? O taip... Dar protingu izvalgu butu? Nezinau kam uzkliut galejo paspirtukai, nes mes cia ne apie tuos moco/mopedo dydzio elektrinius dideliais ir storais ratais, kur palangoje kaimieciu, emigrantu nu ir knyguolio trendine TP dabar, taip ? Man daug baisiau, kai kokios storarures su dvirkom vaziuoja saligatviu svyruodamos, arba pradvinutini pizamininkai spalvotom kalgotkem su ausinemis, greicio ackarikais ir gatve, nors salia dvirku takas, nes matai jo lizinginis triju vid algu velikas per daug jautrus dviraciu takui. Vaziuojant 15-20 km/h dviraciu taku sustabdyt staigiai bedu neturejau, nes kai toks greitis is toli galimas bedas jau suprognozuoji (na cia aisku moco vairavimo patirtis), vaziuodavau saligatviais, tarp zmoniu, tai linguoji isleto, visus apsukinedamas ir nei kas gasdinasi, nei kas piktinasi. Na aisku kokio su skeciu besismaukancio po visa saligatvio plota nebuvau sutikes. Manau, cia kaip ant betkokios tp problema yra tik tarpines naudingame tarpausiniame turyje. O jei kazkas jau nutiko, tai analogiskai kaip avarijose su dvirka jei jautiesi nukentejes, policija ir t.t. On 24/08/2018 19:06, Lawrence Jamieson wrote: > Herkus <H@h.lt> wrote: >> O tu bent vaziaves su juo? Nes teoriniu postringautoju turim uztektinai > > Su elektriniu nesu, užtat ir klausiu. Kaip jis stabdomas? O dėl mažų ratų > tai čia common sense taip šnibžda. >