Vakar pakeičiau seną sklendę nauja, subjektyviai šnekant pasikeitė: 1) Po šalto motoro užvedimo starteriu būdavo trumpalaikis apsukų sukilimas - dingo 2) Gesinant motorą dažnai purtydavosi - nustojo 3) Pagerėjo gazo dinamika, spustelėjus akseleratorių staigiau - griebia ratai net su prasisukimu :) Važiuojant užmiestyje arba mieste panašu truputį mažiau tapkę reikia spausti, kad pasiekti 2000, bet čia labai subjektyvu. Reiks pažiūrėti kokias sąnaudas kompas rodys. On 2018-11-07 09:11, anon@work wrote: > Auto Mitsubishi Outlander, 2.2 HDi, 2008 m. pastoviai diagnostika meta > klaidas P0487 ir P2111, sakančias kad TPS sklendė atvira pastoviai. > Veikiant motorui laisva eiga girdisi striginėjančio TPS sklendės valdymo > dantračio garsai. Reiškia nudilęs ir reikia keisti sklendę, tik ji > nepigi, tai klausimas būtų toks: ar turės keitimas teigiamos įtakos > motoro darbui? Check engine lempa nedega, mašina nebuka, traukia > normaliai, nedūmija. TPS sklendė, kaip suprantu, turi įtakos tik EGR > veikimui, sudarydama vakuumą ir reguliuodama išmetimo dujų kiekį, > pasiunčiamą į siurbimo kolektorių. Gal kas susidūręs su panašia problema? > >