Pažiūrėjau vidutines sąnaudas (2 atkarpos po 45 km, beveik visur užmiesčiu, 90 km/h) pagal kompą - 7,1 l/100 km. Šiokia tokia kuro ekonomija yra - prieš sklendes keitimą buvo 7.4 l/100 km. On 2018-11-17 13:20, anon@home wrote: > Vakar pakeičiau seną sklendę nauja, subjektyviai šnekant pasikeitė: > 1) Po šalto motoro užvedimo starteriu būdavo trumpalaikis apsukų > sukilimas - dingo > 2) Gesinant motorą dažnai purtydavosi - nustojo > 3) Pagerėjo gazo dinamika, spustelėjus akseleratorių staigiau - griebia > ratai net su prasisukimu :) > Važiuojant užmiestyje arba mieste panašu truputį mažiau tapkę reikia > spausti, kad pasiekti 2000, bet čia labai subjektyvu. Reiks pažiūrėti > kokias sąnaudas kompas rodys. > > On 2018-11-07 09:11, anon@work wrote: >> Auto Mitsubishi Outlander, 2.2 HDi, 2008 m. pastoviai diagnostika meta >> klaidas P0487 ir P2111, sakančias kad TPS sklendė atvira pastoviai. >> Veikiant motorui laisva eiga girdisi striginėjančio TPS sklendės >> valdymo dantračio garsai. Reiškia nudilęs ir reikia keisti sklendę, >> tik ji nepigi, tai klausimas būtų toks: ar turės keitimas teigiamos >> įtakos motoro darbui? Check engine lempa nedega, mašina nebuka, >> traukia normaliai, nedūmija. TPS sklendė, kaip suprantu, turi įtakos >> tik EGR veikimui, sudarydama vakuumą ir reguliuodama išmetimo dujų >> kiekį, pasiunčiamą į siurbimo kolektorių. Gal kas susidūręs su panašia >> problema? >> >> >