Axujet. Pas kodeką tokiais režimais HDi 4l neviršija. 2018-11-17 20:27, anon@home rašė: > Pažiūrėjau vidutines sąnaudas (2 atkarpos po 45 km, beveik visur > užmiesčiu, 90 km/h) pagal kompą - 7,1 l/100 km. Šiokia tokia kuro > ekonomija yra - prieš sklendes keitimą buvo 7.4 l/100 km. > On 2018-11-17 13:20, anon@home wrote: >> Vakar pakeičiau seną sklendę nauja, subjektyviai šnekant pasikeitė: >> 1) Po šalto motoro užvedimo starteriu būdavo trumpalaikis apsukų >> sukilimas - dingo >> 2) Gesinant motorą dažnai purtydavosi - nustojo >> 3) Pagerėjo gazo dinamika, spustelėjus akseleratorių staigiau - >> griebia ratai net su prasisukimu :) >> Važiuojant užmiestyje arba mieste panašu truputį mažiau tapkę reikia >> spausti, kad pasiekti 2000, bet čia labai subjektyvu. Reiks pažiūrėti >> kokias sąnaudas kompas rodys. >> >> On 2018-11-07 09:11, anon@work wrote: >>> Auto Mitsubishi Outlander, 2.2 HDi, 2008 m. pastoviai diagnostika >>> meta klaidas P0487 ir P2111, sakančias kad TPS sklendė atvira >>> pastoviai. Veikiant motorui laisva eiga girdisi striginėjančio TPS >>> sklendės valdymo dantračio garsai. Reiškia nudilęs ir reikia keisti >>> sklendę, tik ji nepigi, tai klausimas būtų toks: ar turės keitimas >>> teigiamos įtakos motoro darbui? Check engine lempa nedega, mašina >>> nebuka, traukia normaliai, nedūmija. TPS sklendė, kaip suprantu, turi >>> įtakos tik EGR veikimui, sudarydama vakuumą ir reguliuodama išmetimo >>> dujų kiekį, pasiunčiamą į siurbimo kolektorių. Gal kas susidūręs su >>> panašia problema? >>> >>> >> >