Visada yra kur tobuleti :] 2018-11-17 22:27, Tomas rašė: > Axujet. Pas kodeką tokiais režimais HDi 4l neviršija. > > 2018-11-17 20:27, anon@home rašė: >> Pažiūrėjau vidutines sąnaudas (2 atkarpos po 45 km, beveik visur >> užmiesčiu, 90 km/h) pagal kompą - 7,1 l/100 km. Šiokia tokia kuro >> ekonomija yra - prieš sklendes keitimą buvo 7.4 l/100 km. >> On 2018-11-17 13:20, anon@home wrote: >>> Vakar pakeičiau seną sklendę nauja, subjektyviai šnekant pasikeitė: >>> 1) Po šalto motoro užvedimo starteriu būdavo trumpalaikis apsukų >>> sukilimas - dingo >>> 2) Gesinant motorą dažnai purtydavosi - nustojo >>> 3) Pagerėjo gazo dinamika, spustelėjus akseleratorių staigiau - >>> griebia ratai net su prasisukimu :) >>> Važiuojant užmiestyje arba mieste panašu truputį mažiau tapkę reikia >>> spausti, kad pasiekti 2000, bet čia labai subjektyvu. Reiks pažiūrėti >>> kokias sąnaudas kompas rodys. >>> >>> On 2018-11-07 09:11, anon@work wrote: >>>> Auto Mitsubishi Outlander, 2.2 HDi, 2008 m. pastoviai diagnostika >>>> meta klaidas P0487 ir P2111, sakančias kad TPS sklendė atvira >>>> pastoviai. Veikiant motorui laisva eiga girdisi striginėjančio TPS >>>> sklendės valdymo dantračio garsai. Reiškia nudilęs ir reikia keisti >>>> sklendę, tik ji nepigi, tai klausimas būtų toks: ar turės keitimas >>>> teigiamos įtakos motoro darbui? Check engine lempa nedega, mašina >>>> nebuka, traukia normaliai, nedūmija. TPS sklendė, kaip suprantu, >>>> turi įtakos tik EGR veikimui, sudarydama vakuumą ir reguliuodama >>>> išmetimo dujų kiekį, pasiunčiamą į siurbimo kolektorių. Gal kas >>>> susidūręs su panašia problema? >>>> >>>> >>> >> >