negi taip sunku isivaizduot: jei srautas toks kad pradeda letet is anksto rikiuojantis, tai tokiam paciam srautui lendant tik ties kliutim bus isvis sustojimai pries kliuti. o jei srauto dydis "totaliai uzkisa" besirikiuojancius is anksto, tai rikiuojantis ties kliutim garantuota sikna keliom valandom. On 2018-12-03 22:46, Invertuota panda wrote: > On 12/3/18 13:02, Ignas wrote: >> isankstinio persirikiavimo atveju grusti tu turesi zymiai veliau, >> lyginant su uztrauktuku pries pat kliuti ir trumpesni laika, taip - >> ilgiu ji bus didesne, bet judanti greiciau > > Tai kad realybeje ne. Del taip vadinamo "kamscio is nieko" fenomeno. > > Bo zmogai yra netobuli padarai ir i aplinka reaguoja su uzdelsimu ir > priedo dar ir netiksliai. > Esant intensyviam eismui visiems sulindus i viena juosta tarp masinu > neisvengiamai perpus sumazes atstumai ir tai savo ruoztu paleis > grandinine reakcija: hjumanai neisvengiamai numes greiti tuo paciu dar > papildomai (t.y. daugiau nei dvigubai) sumazindami kelio pralaiduma ir > tuo pat metu dar labiau padidindami kamsti. > O kadangi srautas vis dar toks pac tai galiniams jau ner kur detis ir > tenka suletet iki pat sustojimo. Stai ir prasau, jau turim savaimini > kamsti. Ir kuo didesni atstuma vaziuojama viena juosta tuo didesne > tikimybe, kad kelias totaliai uzsikish. > > Sitas fenomenas beje labai gerai isnagrinetas visais imanomais aspektais > ir ta tema prirasyta kruvos moksliniu darbu. Nes nutinka ir be kelio > susiaurejimo, tiesiog siaip gerai apkrautose kelio atkarpose. > > Taip kad totaliai uzsikimsi dar toli toli iki susiaurejimo ir tiek.