Jusu paskaicius, tai tokiuose ruozuose, kai baigiasi 4 juostu kelias ir pereina i 2 juostas turetu buti permanentinis kamstis - juk 99% srauto susirikiuoja anksciau, nei kad isireme i juostos pabaiga. Bet kazkaip neteko stovet nei Moletu plente, nei Viabaltikoj, nei jokioj panasioj vietoj. Tik remonto atveju susivokt neiseina, reikia pyzdint kol isiremsi i juostos pabaiga, sustot ir tada pradet ieskot tarpo, kur sulyst. Ir visiem aiskint, kad taip kamscius mazini. 2018.12.03 13:53, Invertuota panda rašė: > On 12/3/18 10:55, Ignas wrote: >> nu tai adacas multika padare, ir atsakingi uz ket pagal ji taisykles >> papaise, o kad realiai ispildoma tik robotais ar begiais visiem px, >> tai va ir turim realybe kai ties kliutim grustis ir pralaidumas >> artimas nuliui... > > Grusti turi ir vienu ir kitu atveju. Tik isankstinio persirikiavimo > atveju ji bus zymiai daugiau nei dvigubai ilgesne.