Ko tu čia maikę plėšai? Negi įrodysi tiems botanikams, kad gražieji jų filmukai ne visai atitinka Lietuvos kelių aktualijas. Jeigu pats pasižiūrėsi filmukus pamatysi, kad iš esmės ten rodo apie susiliejimą į vieną eilę tokiu greičiu, kokiu važiuojama iki kliūties ir pro ją. "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message news:pu5600$crl$1@trimpas.omnitel.net... > negi taip sunku isivaizduot: jei srautas toks kad pradeda letet is anksto > rikiuojantis, tai tokiam paciam srautui lendant tik ties kliutim bus isvis > sustojimai pries kliuti. o jei srauto dydis "totaliai uzkisa" > besirikiuojancius is anksto, tai rikiuojantis ties kliutim garantuota > sikna keliom valandom. > > On 2018-12-03 22:46, Invertuota panda wrote: >> On 12/3/18 13:02, Ignas wrote: >>> isankstinio persirikiavimo atveju grusti tu turesi zymiai veliau, >>> lyginant su uztrauktuku pries pat kliuti ir trumpesni laika, taip - >>> ilgiu ji bus didesne, bet judanti greiciau >> >> Tai kad realybeje ne. Del taip vadinamo "kamscio is nieko" fenomeno. >> >> Bo zmogai yra netobuli padarai ir i aplinka reaguoja su uzdelsimu ir >> priedo dar ir netiksliai. >> Esant intensyviam eismui visiems sulindus i viena juosta tarp masinu >> neisvengiamai perpus sumazes atstumai ir tai savo ruoztu paleis >> grandinine reakcija: hjumanai neisvengiamai numes greiti tuo paciu dar >> papildomai (t.y. daugiau nei dvigubai) sumazindami kelio pralaiduma ir >> tuo pat metu dar labiau padidindami kamsti. >> O kadangi srautas vis dar toks pac tai galiniams jau ner kur detis ir >> tenka suletet iki pat sustojimo. Stai ir prasau, jau turim savaimini >> kamsti. Ir kuo didesni atstuma vaziuojama viena juosta tuo didesne >> tikimybe, kad kelias totaliai uzsikish. >> >> Sitas fenomenas beje labai gerai isnagrinetas visais imanomais aspektais >> ir ta tema prirasyta kruvos moksliniu darbu. Nes nutinka ir be kelio >> susiaurejimo, tiesiog siaip gerai apkrautose kelio atkarpose. >> >> Taip kad totaliai uzsikimsi dar toli toli iki susiaurejimo ir tiek.