Na taip, apie kėbulo sutvirtinimą kažkiek procentų skelbia vos ne kiekvienas gamintojas kiekvienam naujam savo modeliui, o adaptyvi pakaba, kiek suprantu, tikrai nėra standartinė Corolla įranga. Tą safety paketą iš kamerų ir visokių radarų bei lidarų, nors tai nėra kažkas naujo, bet kaip standartinę įrangą, ypač tokios klasės auto, Toyota, turbūt, siūlo pirmieji. Ir, manau, tai realiai padeda, ypač mažiau patyrusiam vairuotojui. Man ta priešpriešinio susidūrimo išvengimo sistema suveikė jau ne kartą - nors visais atvejais ir pats sureaguodavau, bet gal ir padėjo išvengti kokio incidento. Bėda ta, kad daug kas pradedančiąją vairuotoją sodina už kokios senos geldos vairo, kurią ne taip gaila daužyti, tai ji daužo ne tik tą geldą, bet ir kitus auto su tais naujausiais asistais. Praeitą penktadienį Rygoj kalė į užpakalį, tai kadangi nieko labai baisaus nebuvo ir neturėjau laiko, paleidau prisiimdamas sumokėti Kasko išskaitą. Šį penktadienį jau rimčiau įsismeigė seną audi vairuojanti mergelė su klevo lapu - mat jai sankryžoje būtinai prisireikė sukti į kairę tuo metu, kai aš važiavau tiesiai priešais ją. On 2019-02-10 02:19, Bronco wrote: > On 2019-02-09 20:58, tranzoo wrote: >> PYZDA KOKS LOCHATRONAS... > > Jei kalbėt rimtai, tai ten lochatrono nėra, visa tai veikia, bet kiek > tai yra nuostabu, nepakartotina ir modernu, tai jau kitas klausimas. Kai > kurios iš reklamuojamų technologijų jau seniai egzistuoja ir ten nieko > naujo nepademonstruota. Apie kėbulo sutvirtinimą 60% irgi tokia gana > įdomi info, nes automatiškai kyla klausimas, tai kokio silpnumo jis buvo > iki tol... :] > > Bet anyway, toks filmukas moterims aiškumo įneša ženkliai daugiau, nei > vyrų bandymai žodžiu nupasakoti tas visas technologijas :)