Mano irgi ne kartą praktiškai išbandyta. Be to gi yra atsakingos tarnybos, kurios renka visą statistiką kiek kurios sistemos padeda išvengti autoįvykių. Pvz. priešpriešinio susidūrimo išvengimo sistemą ES planuoja po kelių metų padaryti privalomą visuose naujuose automobiliuose. Štai šiuo metu ES pripažintos kaip efektyvios ir rekomenduojamos diegti human-machine interface (HMI) sistemos (paskutinis papildymas 2018 m gegužę): Core systems include Electronic Stability Control (ESC), Intelligent Speed Adaptation (ISA), Collision Avoidance System (CAS), lateral control/support, blind spot detection, side collision avoidance, driver monitoring, Adaptive Cruise Control (ACC), route guidance and navigation, vision enhancement, Anti Blocking System (ABS), alcohol interlocks, seat belt reminder and post-crash systems (black box and eCall). On 2019-02-10 18:51, Bronco wrote: > On 2019-02-10 13:56, tranzoo wrote: >> ne, brangusis, tai yra LOCHATRONAS. grynu gryniausias. kaip ir cia: >> https://www.youtube.com/watch?v=iCaQLnR7B10 > > > Jei nori apie tai tęst diskusiją, tai įvardink konkrečiai kurios > pavaizduotos technologijos yra lochatronas, tada bus aišku, bent apie ką > kalbi ir bus galima su tavimi arba pasiginčyti arba pritarti. O tai > dabar ten prirodė gal 20 skirtingų dalykų, o tu autoritetingai > leptelėjai, jog "čia yra lochatronas" ir viskas. Tai ir imk susigaudyk > apie ką čia tu. Ypač, jog aš tikrai žinau, jog kai kurios iš jų realiai > veikia. Bandyta praktiškai. >