o kame problema to purkštuko duslėj? Geriau kai jis yra duslėj, nes tada nereikia purkšt kuro į cilindrus išmetimo takto metu, kai dalis jo neišvengiamai patenka į variklio alyvą. 2019.04.16 14:33, Vytsc rašė: > Fair enough, nesiginciju, bet PURKSTUKAS DUSLERKOJ, Karlai :) > > Vitas <vitas@vito.lt> wrote: >> Jei kažkam liguistai žodis ekologija varo baimę, tai tiesiog jo >> neminėkim ir negalvok apie jokią ekologiją. Variklis yra sudėtinga >> sistema, kurioje yra krūva daviklių ir aktuatorių, bet jei nori, kad >> važiuotų automobilis gerai, tai kažkam sugedus, reikia taisyti-keisti, o >> ne pjauti/šalinti/programuoti. Čia tik gadinimas automobilio ir su >> ekologija nesusiję. >> >>> Nu ok, paliekam tarkim ekologija ramybej, veikia - tegu veikia. Lieka >>> purkstukai, kurie kaip ir neturetu linkti nepilant is backos su dumblu per >>> du piratus - kaip ir neatrodo verta bijot. >>> >>> Nes daugiau lyg del nieko liaudis nesiskundzia, todel ir klausimas KODEL su >>> kuo pasneki visi baidosi. >>> Grandine gal kokia uz kosTmosa pinigu ar tiesiog ateina laikas, is po >>> kapoto viskas iskrenta, remontuot niekas nemoka ir brangu >>> >>> Petras Jurbarkas <info@jurbarkas.lt> wrote: >>>> Tai lemputės irgi perdegs, pasikeisk prie to pacio. >>>> >>>> On 2019.04.16 13:02, Vytsc wrote: >>>>> Principe taip. 200kkm vaziavus anksciau ar veliau vistiek teks pjaut/keist >>>>> >>>>> tranzoo <tranzoo@gmaila.kom> wrote: >>>>>> nelietuviska. >>>>>> >>>>>> On 4/16/2019 11:02, Petras Jurbarkas wrote: >>>>>>> Ta prasme nesuprantu kam operuoti, jei viskas veikia. >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> > > >