2019.04.17 00:04, Dainiushas rašė: > tai biskį yra skirtumas dugnais antru ar ketvirtu bėgiu > > Kažkaip galvos ten jų nebuvo labai stiprios lyg. turetos giminej bullkos, jettos su tais paciais 1.6, 1.9 d ir td kombincijom, tai visos legendiniu patvarumu. ejo kaip palikimas per rankas giminej, kol supuvo. > On 4/16/2019 11:45 PM, fenix wrote: >> 2019.04.16 21:42, eSSas rašė: >>> On 16/04/2019 16:05, fenix wrote: >>>> 2019.04.16 14:36, Dainiushas rašė: >>>>> kai buvo 1,9tdi, visi panašai dūsavo apie 1,6d. jei ką :) >>>> >>>> !!!! bliaaaa!!! geriausias draugas studiju laikais turejo toki >>>> kosTmosa, >>>> kaip II guoli su 1.6td, tai ant spydiko buvo gal 450kkm, kai ismete. >>>> pirktas buvo su tipiska 160kkm rida. problemu isskyrus rudijanciu >>>> skardu >>>> ir kitu amziaus salygotu susidevejimu buvo lygiai 0. buvo smaugiamas >>>> non-stop. >>> >>> Galėčiau lažintis, kad maksimaliu greičiu tuo guoliu važinėta nebuvo. >>> Kitaip tarpinės keitimas būtų mėgiamas savaitgalių užsiėmimas >> >> nu ka as zinau. man pasirode, kad 2-3 shaiba dugnais gerai traukdavo. >> buvo daug ten visko - ant starterio ~500m buvo vaziuota iki kolonkes, >> kuras pasibaiges buvo desimtim kartu, bet kad kazkas kritinio luztu tai >> niekaip. tipiskas tusovsciku transportas. o ka ten tookio skausmingo >> buvo vw sumastes tame variklyje? >> >