Tema: Re: pabauskit uz mintis apie dcat
Autorius: Vytsc
Data: 2019-04-24 17:15:38
Aciu :)

Spakainas <mindaugas.zumeris@gmail.com> wrote:
> Senesnių galvos nelaikydavo, bet tas po fl jau musėt, tai gal px. 
> Purkštukai jautrūs ir brangūs. DPF statistiškai laiko ~200k, bent kiek 
> kalbėjau. Man gal 220 atlaikė, bet užpiso kai žiemą kasdien regeneruodavos.
> O šiaip variklis kaip variklis, nėr labai ekonomiškas - folksvageno 
> dulitris su panašiai arklių biškį gerensis tuo atžvilgiu, imho. Ir pats 
> važiavimas toks šizanūtas - turbolagas baisus, o paskui nuo 2k taip 
> lupa, kad ratai čiut ne kasasi. Nu čia yra kam taip patinka, tai gali 
> būt ir pliusas toj vietoj.
> Bent seniau nesičipuodavo tajotų dyzeliai, dabar jau kažką girdėjau kad 
> lyg pradėjo, bet info ne 100%.
> 
> Sąnaudos bus panašiai kaip trilitrio benvo, atsižvelgiant kad 4 varomas 
> ir aukštesnis. Avensis sedanas imdavo apie 8 vidutiniškai. Rav bus 
> daugiau, spėju kokie 9 drąsiai. Benvas su 200kw ima 10, bet važiuoja 
> nesulyginamai. Superbas su 125 kw kažkas apie 7, ir turbolagas daug 
> mažesnis. Nu čia pamastymui.
> 
> 2019-04-16 11:46, Vytsc rašė:
>> Laba,
>> 
>> Papuole cia toks vizualiai priziuretas ravas 2009 dcat 130kw su 200kkm
>> nesukta.
>> 
>> Viskas kaip ir ok, bet zinant ka zmones sneka, i dyzeli su purkstuku
>> duslej, dpf, egr as ziuriu su pagarbia baime.
>> 
>> Kiek sumazetu potencialiu bedu sitam sedevrui isdauzius dpf, pagal
>> geriausias tradicijas uzglusinus egr, ir situs gerius isprogramavus nafig?
>> Yra kas su dcatu vazineja ne su raudonimis nuo zliumbimo akimis? Isvis,
>> teoriskai, jis gali proto nepist su tokia rida?
>> 
>> Kas del ekologijos tai nemuskit, jei ka cia draugas klause.
>> 
>> Aciu ponai
>> 
>