Aciu :) Spakainas <mindaugas.zumeris@gmail.com> wrote: > Senesnių galvos nelaikydavo, bet tas po fl jau musėt, tai gal px. > Purkštukai jautrūs ir brangūs. DPF statistiškai laiko ~200k, bent kiek > kalbėjau. Man gal 220 atlaikė, bet užpiso kai žiemą kasdien regeneruodavos. > O šiaip variklis kaip variklis, nėr labai ekonomiškas - folksvageno > dulitris su panašiai arklių biškį gerensis tuo atžvilgiu, imho. Ir pats > važiavimas toks šizanūtas - turbolagas baisus, o paskui nuo 2k taip > lupa, kad ratai čiut ne kasasi. Nu čia yra kam taip patinka, tai gali > būt ir pliusas toj vietoj. > Bent seniau nesičipuodavo tajotų dyzeliai, dabar jau kažką girdėjau kad > lyg pradėjo, bet info ne 100%. > > Sąnaudos bus panašiai kaip trilitrio benvo, atsižvelgiant kad 4 varomas > ir aukštesnis. Avensis sedanas imdavo apie 8 vidutiniškai. Rav bus > daugiau, spėju kokie 9 drąsiai. Benvas su 200kw ima 10, bet važiuoja > nesulyginamai. Superbas su 125 kw kažkas apie 7, ir turbolagas daug > mažesnis. Nu čia pamastymui. > > 2019-04-16 11:46, Vytsc rašė: >> Laba, >> >> Papuole cia toks vizualiai priziuretas ravas 2009 dcat 130kw su 200kkm >> nesukta. >> >> Viskas kaip ir ok, bet zinant ka zmones sneka, i dyzeli su purkstuku >> duslej, dpf, egr as ziuriu su pagarbia baime. >> >> Kiek sumazetu potencialiu bedu sitam sedevrui isdauzius dpf, pagal >> geriausias tradicijas uzglusinus egr, ir situs gerius isprogramavus nafig? >> Yra kas su dcatu vazineja ne su raudonimis nuo zliumbimo akimis? Isvis, >> teoriskai, jis gali proto nepist su tokia rida? >> >> Kas del ekologijos tai nemuskit, jei ka cia draugas klause. >> >> Aciu ponai >> >