Senesnių galvos nelaikydavo, bet tas po fl jau musėt, tai gal px. Purkštukai jautrūs ir brangūs. DPF statistiškai laiko ~200k, bent kiek kalbėjau. Man gal 220 atlaikė, bet užpiso kai žiemą kasdien regeneruodavos. O šiaip variklis kaip variklis, nėr labai ekonomiškas - folksvageno dulitris su panašiai arklių biškį gerensis tuo atžvilgiu, imho. Ir pats važiavimas toks šizanūtas - turbolagas baisus, o paskui nuo 2k taip lupa, kad ratai čiut ne kasasi. Nu čia yra kam taip patinka, tai gali būt ir pliusas toj vietoj. Bent seniau nesičipuodavo tajotų dyzeliai, dabar jau kažką girdėjau kad lyg pradėjo, bet info ne 100%. Sąnaudos bus panašiai kaip trilitrio benvo, atsižvelgiant kad 4 varomas ir aukštesnis. Avensis sedanas imdavo apie 8 vidutiniškai. Rav bus daugiau, spėju kokie 9 drąsiai. Benvas su 200kw ima 10, bet važiuoja nesulyginamai. Superbas su 125 kw kažkas apie 7, ir turbolagas daug mažesnis. Nu čia pamastymui. 2019-04-16 11:46, Vytsc rašė: > Laba, > > Papuole cia toks vizualiai priziuretas ravas 2009 dcat 130kw su 200kkm > nesukta. > > Viskas kaip ir ok, bet zinant ka zmones sneka, i dyzeli su purkstuku > duslej, dpf, egr as ziuriu su pagarbia baime. > > Kiek sumazetu potencialiu bedu sitam sedevrui isdauzius dpf, pagal > geriausias tradicijas uzglusinus egr, ir situs gerius isprogramavus nafig? > Yra kas su dcatu vazineja ne su raudonimis nuo zliumbimo akimis? Isvis, > teoriskai, jis gali proto nepist su tokia rida? > > Kas del ekologijos tai nemuskit, jei ka cia draugas klause. > > Aciu ponai >