Quatrų irgi nežiūriu kažkaip, užsinorėjau jos tik kokius 2 kart gyvenime, kai reikėjo plaukt per molio pliurzą.. O visgi papildomas mazgas varvint alyvai ir prašytis remonto. B8 mintis šiaip nebloga - visgi visa bazė 5 metais naujesnė ir išvaizda neša link C7 labiau. Reiks rast gyvai į jas paspoksot. Nesinori erdvės prarast, C5 net sedane atlenkus kėdes talpa smagi visai. Tik klimos valdymas pobaisis toks, visai prie Audi kampų nesiderina tie ovalai. On 2019-04-20 19:34, Dainiushas wrote: > nu tai ne tai, kad įspūdį, bet nu jaučiasi kad jau ideologiškai naujesnė > ji. Aišku ne visais atžvilgiais tai gerai, na bet kol važiuoja tai > fainej :). Na ir šiaip 105kW mažoka kažkaip jai. Ten kad paliktų įspūdį, > man reiktų trilitrės quattro ir su B&O muzika, tada būtų gerai. > > On 4/20/2019 5:32 PM, cD-r0m wrote: >> Prefeislifto šiaip nelabai ir žiūriu ner, nepagalvojau, kad varikliai >> skirsis šitaip. Kuom tau B8 įspūdį paliko? >> >> >>> Kita vertus apskritai ta C6, priešfeisliftinė, po B8 įlipus tai taip >>> ganėtinai jau liūdnai atrodo. >>> >>> On 4/20/2019 5:10 PM, cD-r0m wrote: >>>> Na čia toks kaip pastebėjimas, man 96kW and C5 pakanka, o aš megėjas >>>> nuo šviesoforų šokt kiek leidžia ratų neprasukant. >>>> >>>> On 2019-04-20 08:57, Dainiushas wrote: >>>>> bbž, mažas jis IMHO ant C6. >>>>> >>>>> >>>>> On 4/20/2019 8:50 AM, andzeja wrote: >>>>>> O kodel ne 2 l tdi? Sakai 3 l patikimiau uz 2? >>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >