nu nevisai. tas pats 2.0 tfsi - labai zjb variklis jei nepasireiskia tepalo problemos - ir ekonomiskas, ir valina. 2.4 - ryja daugiau, valina prasciau. 2.8, 3.2 fsi - irgi panasiai, benzina siurbia kaip dideli, vaziuoja neypatingai lyginant su dyzeliu - 3.2FSI ir 3.0 TDI 0-100 laikas praktiskai tas pats (6.9-7.1sec priklausomai nuo versijos, TDI pirmu metu atsiliko 0.1-0.2sec, veliau susilygino - https://www.autoweek.nl/auto/44518/audi-a6-30-tdi-quattro/ ) Nu ir visi V6 (2.4-3.2) remontuojasi komplikuociau, lyginant su i4 atitinkamam kebule. 3.0tfsi kaip ir zjb, bet ju mazai ir kaina greta S6, tiek nauju buvo, tiek naudotu. "Kurmis" parašė naujienų news:q9i3l7$aki$1@trimpas.omnitel.net... kad sitam kebule sudeti tokie benzai, kurie buvo labiau bandomieji, nei garantuoti variantai. vieni labiau beda nei kiti, bet is esmes vykusiu taip ir nepamenu. nuo 2012 pradejo pripazinti savo klaidas konstruktoriai, bet ir tai vangiai ta dare. K