tai esme kad visi tie fsi ir tfsi linke i tepalo problemas. Nepasireiske teigiamu ispudziu del prieziuros. Plius dabartines grandines, kurios neretai nuo 100k km pradeda kelt problemas. milijonas davikliu, faziu keitimo zvaigdes ir kita fignia. K "Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:q9mkcu$s22$1@trimpas.omnitel.net... > nu nevisai. tas pats 2.0 tfsi - labai zjb variklis jei nepasireiskia > tepalo problemos - ir ekonomiskas, ir valina. > 2.4 - ryja daugiau, valina prasciau. 2.8, 3.2 fsi - irgi panasiai, benzina > siurbia kaip dideli, vaziuoja neypatingai lyginant su dyzeliu - 3.2FSI ir > 3.0 TDI 0-100 laikas praktiskai tas pats (6.9-7.1sec priklausomai nuo > versijos, TDI pirmu metu atsiliko 0.1-0.2sec, veliau susilygino - > https://www.autoweek.nl/auto/44518/audi-a6-30-tdi-quattro/ ) > Nu ir visi V6 (2.4-3.2) remontuojasi komplikuociau, lyginant su i4 > atitinkamam kebule. 3.0tfsi kaip ir zjb, bet ju mazai ir kaina greta S6, > tiek nauju buvo, tiek naudotu. > > > "Kurmis" parašė naujienų news:q9i3l7$aki$1@trimpas.omnitel.net... > > kad sitam kebule sudeti tokie benzai, kurie buvo labiau bandomieji, nei > garantuoti variantai. > vieni labiau beda nei kiti, bet is esmes vykusiu taip ir nepamenu. nuo > 2012 > pradejo pripazinti savo klaidas konstruktoriai, bet ir tai vangiai ta > dare. > K > >