Kalbant apie B8 - turi variklių rekomendacijų? On 2019-04-20 20:06, cD-r0m wrote: > Quatrų irgi nežiūriu kažkaip, užsinorėjau jos tik kokius 2 kart > gyvenime, kai reikėjo plaukt per molio pliurzą.. O visgi papildomas > mazgas varvint alyvai ir prašytis remonto. > > B8 mintis šiaip nebloga - visgi visa bazė 5 metais naujesnė ir išvaizda > neša link C7 labiau. Reiks rast gyvai į jas paspoksot. Nesinori erdvės > prarast, C5 net sedane atlenkus kėdes talpa smagi visai. > > Tik klimos valdymas pobaisis toks, visai prie Audi kampų nesiderina tie > ovalai. > > On 2019-04-20 19:34, Dainiushas wrote: >> nu tai ne tai, kad įspūdį, bet nu jaučiasi kad jau ideologiškai naujesnė >> ji. Aišku ne visais atžvilgiais tai gerai, na bet kol važiuoja tai >> fainej :). Na ir šiaip 105kW mažoka kažkaip jai. Ten kad paliktų įspūdį, >> man reiktų trilitrės quattro ir su B&O muzika, tada būtų gerai. >> >> On 4/20/2019 5:32 PM, cD-r0m wrote: >>> Prefeislifto šiaip nelabai ir žiūriu ner, nepagalvojau, kad varikliai >>> skirsis šitaip. Kuom tau B8 įspūdį paliko? >>> >>> >>>> Kita vertus apskritai ta C6, priešfeisliftinė, po B8 įlipus tai taip >>>> ganėtinai jau liūdnai atrodo. >>>> >>>> On 4/20/2019 5:10 PM, cD-r0m wrote: >>>>> Na čia toks kaip pastebėjimas, man 96kW and C5 pakanka, o aš megėjas >>>>> nuo šviesoforų šokt kiek leidžia ratų neprasukant. >>>>> >>>>> On 2019-04-20 08:57, Dainiushas wrote: >>>>>> bbž, mažas jis IMHO ant C6. >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 4/20/2019 8:50 AM, andzeja wrote: >>>>>>> O kodel ne 2 l tdi? Sakai 3 l patikimiau uz 2? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>> >>