Neaišku kaip ten tuos bortelius pralėkė - juk ir jie turėjo nemažai sulėtinti, bet vis tik dar ir po atitvaro pramušimo išskrido ~20 km/h greičiu, jeigu tikėsime pateiktais paskaičiavimais. Nors į priekį gal ji ten skrido kokius 4 m, o ne 6. Kad atitvaras juntamai prilėtino, galbūt rodo ir tai, kad bmw nukrito ant nosies. Jeigu išvažiuotų į orą horizontalioje padėtyje be jokio pasipriešinimo, tikėtina, kad daugiau-mažiau horizontaliai iš tokio aukščio ir nusileistų, kaip kad dauguma čia: https://www.youtube.com/watch?v=s7FoZ7HW0EU . Kai būna stiprus smūgis į priekį, tai galas pasikelia ir iškrenta jau kažkiek sukdamasi. Kitu atveju ant nosies krenta, jeigu į orą išvažiuoja labai lėtai ir priekis juntamai nusileidžia, kol galiniai ratai dar remiasi į pagrindą. Bet kuriuo atveju, pagal nukritimo poziciją apskaičiuoti kokiu greičiu išvažiavo į orą gali, bet koks buvo greitis prieš susiduriant su atitvaru - ne. Tai gali padaryti tik įvertinęs, kiek greitį prieš iškrentant sulėtino atitvaras. On 2019-04-27 22:42, Dainiushas wrote: > ratai patiškę jaučiu būtų gabalais su tokiu sulėtinimu > > On 4/27/2019 4:55 PM, RaR wrote: >> Na, tie atitvarai iš pažiūros snargliniai, bet tavo skaičiavime >> trūksta esminės dedamosios - kiek gi vis tik sulėtino greitį tie >> atitvarai? Pagal tavo skaičiavimą, atitvaro poveikis buvo nulinis, bet >> iš tikrųjų neaišku - jis galėjo X6 greitį sumažinti nuo 50 iki 20 >> km/h, ir po to jau nukrito kur nukrito. >> >> On 2019-04-26 09:38, Lawrence Jamieson wrote: >>> 2019-04-26 00:37, ejs rašė: >>>> 20 km/h nusileidimo vieta yra gerokai arčiau sienos. >>> >>> Darant prielaidą, kad mašina krito iš 12 metrų aukščio (4x3m), jos >>> kritimo laikas buvo: >>> t=sqrt(s/g)=sqrt(12/9,98)=1,1 sek. >>> >>> Per 1,1 sek. objektas, judantis 20km/h greičiu nukeliaus: >>> s=t*v=1,1*20000/3600=6,1 m >>> >>> Panašiai ir nukrista. >>> >>> >> >