šitais, jūs ten ką toj hernioj vadinat atitvaru? On 4/28/2019 6:59 PM, RaR wrote: > Tik greičio prieš kritimą žinojimas nieko nepasako apie greitį prieš > įsirėžimą į atitvarą, kol nežinai kiek tas atitvaras sulaiko. O > dominantis parametras ir yra atitvaro sugebėjimas sulaikyti, bet jį > galima sužinoti tik tiesiogiai išbandžius atitvaro tvirtumą dar kartą > kontroliuojant reikiamus parametrus arba žinant bmw judėjimo greitį > smūgio į atitvarą momentu. > > On 2019-04-28 13:47, Invertuota panda wrote: >> On 4/28/19 11:57, Dainiushas wrote: >>> bb, jaučiu nelabai ten tiek borteliai lėtina, peršoka ir tiek. >>> >>> kas link trajektorijos, tam jutube jaučiu ratai trabio sukasi labai >>> greitai :). Esi su didesne R/C mašina šokinėjęs per tramplynus? >> >> Ratu greitis totalei px. Bo jei palikt koja ant gazo (garantija kad >> paliko) tai tos sekundes kol krito pilnai pakako kad variklis >> issisuktu iki max. >> >> Snukiu ar pilvu nukrito irgi px, fizikos tai nekeicia. Kadangi >> aerodinamika siuo atveju kaip ir px, tai belieka proceso trukme kuria >> vienareiksmiskai apibrezia kritimo aukstis ir zemes trauka. >> >> Tada turint proceso trukme ir atstuma nuo sienos galima paskaiciuot >> greiti, nes oro pasipriesinimas velgi pakankamai mazas kad butu px, o >> krentant ore daugiau niekas to sufo nestabdo. T.y. pasiekiant zeme tas >> suffas judejo pirmyn tokiu paciu greiciu kaip ir pries kritima. >