Čia ne apie patį atitvarą ar dekoratyvines groteles, kaip ten tą pavadinti, o tik tiek, kad nukritimo vieta apie jo tvirtumą visiškai nieko nesako. On 2019-04-28 19:09, Dainiushas wrote: > šitais, jūs ten ką toj hernioj vadinat atitvaru? > > On 4/28/2019 6:59 PM, RaR wrote: >> Tik greičio prieš kritimą žinojimas nieko nepasako apie greitį prieš >> įsirėžimą į atitvarą, kol nežinai kiek tas atitvaras sulaiko. O >> dominantis parametras ir yra atitvaro sugebėjimas sulaikyti, bet jį >> galima sužinoti tik tiesiogiai išbandžius atitvaro tvirtumą dar kartą >> kontroliuojant reikiamus parametrus arba žinant bmw judėjimo greitį >> smūgio į atitvarą momentu. >> >> On 2019-04-28 13:47, Invertuota panda wrote: >>> On 4/28/19 11:57, Dainiushas wrote: >>>> bb, jaučiu nelabai ten tiek borteliai lėtina, peršoka ir tiek. >>>> >>>> kas link trajektorijos, tam jutube jaučiu ratai trabio sukasi labai >>>> greitai :). Esi su didesne R/C mašina šokinėjęs per tramplynus? >>> >>> Ratu greitis totalei px. Bo jei palikt koja ant gazo (garantija kad >>> paliko) tai tos sekundes kol krito pilnai pakako kad variklis >>> issisuktu iki max. >>> >>> Snukiu ar pilvu nukrito irgi px, fizikos tai nekeicia. Kadangi >>> aerodinamika siuo atveju kaip ir px, tai belieka proceso trukme kuria >>> vienareiksmiskai apibrezia kritimo aukstis ir zemes trauka. >>> >>> Tada turint proceso trukme ir atstuma nuo sienos galima paskaiciuot >>> greiti, nes oro pasipriesinimas velgi pakankamai mazas kad butu px, o >>> krentant ore daugiau niekas to sufo nestabdo. T.y. pasiekiant zeme >>> tas suffas judejo pirmyn tokiu paciu greiciu kaip ir pries kritima. >> > > >