Tema: Re: Ir vel bmw
Autorius: RaR
Data: 2019-04-28 20:10:14
Čia ne apie patį atitvarą ar dekoratyvines groteles, kaip ten tą 
pavadinti, o tik tiek, kad nukritimo vieta apie jo tvirtumą visiškai 
nieko nesako.

On 2019-04-28 19:09, Dainiushas wrote:
> šitais, jūs ten ką toj hernioj vadinat atitvaru?
> 
> On 4/28/2019 6:59 PM, RaR wrote:
>> Tik greičio prieš kritimą žinojimas nieko nepasako apie greitį prieš 
>> įsirėžimą į atitvarą, kol nežinai kiek tas atitvaras sulaiko. O 
>> dominantis parametras ir yra atitvaro sugebėjimas sulaikyti, bet jį 
>> galima sužinoti tik tiesiogiai išbandžius atitvaro tvirtumą dar kartą 
>> kontroliuojant reikiamus parametrus arba žinant bmw judėjimo greitį 
>> smūgio į atitvarą momentu.
>>
>> On 2019-04-28 13:47, Invertuota panda wrote:
>>> On 4/28/19 11:57, Dainiushas wrote:
>>>> bb, jaučiu nelabai ten tiek borteliai lėtina, peršoka ir tiek.
>>>>
>>>> kas link trajektorijos, tam jutube jaučiu ratai trabio sukasi labai 
>>>> greitai :). Esi su didesne R/C mašina šokinėjęs per tramplynus?
>>>
>>> Ratu greitis totalei px. Bo jei palikt koja ant gazo (garantija kad 
>>> paliko) tai tos sekundes kol krito pilnai pakako kad variklis 
>>> issisuktu iki max.
>>>
>>> Snukiu ar pilvu nukrito irgi px, fizikos tai nekeicia. Kadangi 
>>> aerodinamika siuo atveju kaip ir px, tai belieka proceso trukme kuria 
>>> vienareiksmiskai apibrezia kritimo aukstis ir zemes trauka.
>>>
>>> Tada turint proceso trukme ir atstuma nuo sienos galima paskaiciuot 
>>> greiti, nes oro pasipriesinimas velgi pakankamai mazas kad butu px, o 
>>> krentant ore daugiau niekas to sufo nestabdo. T.y. pasiekiant zeme 
>>> tas suffas judejo pirmyn tokiu paciu greiciu kaip ir pries kritima.
>>
> 
> 
>