Na taip, tie profiliai greičiausiai atlieka dekoratyvinę ir pėsčiųjų apsaugos (tikiuosi) funkcijas. Matyt, viskas buvo palikta borteliams, bet kai lengvųjų auto ratai vis didėja, jie nebeatlieka savo funkcijos. Bet kuriuo atveju, net jeigu garažas pridavimo metu ir atitiko normatyvus, reaguojant į šį įvykį jie tikriausiai bus pakoreguoti. Nemanau, kad koks keliasdešimt cm aukščio gelžbetoninis ar plieninis bortelis palei visą perimetrą neproporcingai užbrangintų parkingų statybas. On 2019-04-29 11:10, Lawrence Jamieson wrote: > 2019-04-28 18:59, RaR rašė: >> Tik greičio prieš kritimą žinojimas nieko nepasako apie greitį prieš įsirėžimą į atitvarą, kol nežinai kiek tas atitvaras sulaiko. O dominantis parametras ir yra atitvaro sugebėjimas sulaikyti, bet jį galima sužinoti tik tiesiogiai išbandžius atitvaro tvirtumą dar kartą kontroliuojant reikiamus parametrus arba žinant bmw judėjimo greitį smūgio į atitvarą momentu. > > Atidžiai sulėtinęs pasižiūrėk tą video, kur BMW nukrenta. > > BMW priekis SVEIKUT SVEIKUTĖLIS. > > Tad ten tie skardiniai profiliukai nei velnio nieko nesulaikė. Turbūk Knauf'o GKP montavimo profiliai būtų daugiau sulaikę. > >