2019.05.19 23:37, Dainiushas rašė: > kur, pas Peugeot? Išprotėjai gal? :) > > ir jau tais mketais nebuvo pas Renault dudu, buvo 1.5, 1.9 > irzdvilitris, paskui viensdevyni pakeitė 1.6, dvilitrį iš esmės 1.6 > biturbo. Nors Koleos'e liko dvilitris. niekas nezino mitsu inzinieriu proto vingiu. vag'o 2.0 buvo pas juos kazkada taip pat. jeigu tas 2.2 yra kazkas panashaus i psa 2.2 - tada gal ir idomu. > On 5/19/2019 11:26 PM, fenix wrote: >> 2019.05.19 23:25, Dainiushas rašė: >>> dudu ne Siemens kuro sistema? >> >> chiujinu ten tas pats 2.2 reno-nissan varinkelis. >> >>> On 5/19/2019 11:20 PM, fenix wrote: >>>> 2019.05.19 21:48, anon@home rašė: >>>>> On 2019-05-18 01:33, fenix wrote: >>>>>> reikia ideju sekanciam automobiliui. reikalavimai ir naudojimo >>>>>> pobudis >>>>>> mazdaug toks: buvo naudotas xtrail pirmos generacijos - mire po >>>>>> 100-150kkm+, tada buvo naudotas ML mersas, pats pirmiausias, irgi >>>>>> 100kkm+ nuvaziuota. dabar "kazkas stipriai kala" variklyje. pats savo >>>>>> akim nemaciau ir negirdejau, bet panashu i polnyj pzdc. >>>>>> 60% naudojimo laiko - kasdienis vazinejimas provincijoje i darba, i >>>>>> parde ir pan, 30% - uzmiestis, trasa, rajoniniai keliai, 10% - >>>>>> traktoriaus provezhos, purvynai, priekabu tampymai, bilekokio slamsto >>>>>> vezimas bagaznike atlenkus sedynes, pravaziavimas iki nutolusios >>>>>> sodybos, mishko, lauko bilekokiu metu laiku, pravaziavimas pro >>>>>> apsnigta >>>>>> vietini keliuka iki keliu valymo tarnybos ir pan utilitariniai >>>>>> dalykai, >>>>>> 4wd situaciju uztenka. iki tol tureti egzemplioriai kosmetiskai >>>>>> nukentedavo, bet funkciskai gerai tarnavo. >>>>>> smulkmenele: turi but dyzlius, tai tokie akivaizdus kandidatai, kaip >>>>>> outback ir forester - deja, atkrenta :/ >>>>>> >> >