1. Paskutinė pavara būna pakankamai suoptimizuota trasai. 2. Įsibėgėjimas labai geras, nes mažai pavarų perjungimų. 3. Bbž į kurią permes būdingas šiuolaikinėms daugialaipsnėms pavarų dėžėms. Kai pavarų tik 3, mažai to bbž lieka. 4. Kickdownas tikrai yra fyčia, o ne bugas. 2019-05-22 11:34, fenix rašė: > 2019.05.22 09:40, Spakainas rašė: >> Feniksai, o gali argumentuotai išdėstyt, kuo 4 bėgiai yra blogai? Bent >> jau tavo nupasakotam kontekste. > > tai elementaru, Spakainai! > > 1. parastai buna paskutine pavara neoptimizuota trasai, ir cruisindamas > iki palunges vaziuosi ant 2700rpm vietoj kokiu 2100, ko pasekoje > susprogs atostogu biudzetas nebegalesi valgyt brungaus kebabo > 2. isibegejimas buna daug prastesnis, del to reikia daugiau smaugt > varinkeli, su visom is to isplaukianciom pasekmem > 3. lagas uzminant ant gazo, paprastai lenkimas/staigus pagreitejimas: > sitas paprastai buna epic patirtis - uzmini ant gazo ir bbz, i kuria > pavara po kiek sekundziu permes... cia reikia patirt shita, kad nupasakot > 4. pavaru permetimo patirtis neypac komfortiska, kai apsukos per 2-3k > keiciasi > > ir t.t. > > atvazinejau su kazkuriuo foriku 4AT ~5kkm, galeciau ir daugiau > papasakot, bet kad is adekvataus auto su normaliu varinkeliu padaro toki > biski gaideli tai tikrai. paskutini karta pries ~4metus vaziavau, tai > nebeprisimenu taip raiskiai. > >> 2019-05-21 18:35, Dainiushas rašė: >>> nu tai tau arba per brangu arba per blogai >>> >>> On 5/21/2019 5:16 PM, fenix wrote: >>>> 2019.05.21 16:28, Tomas rašė: >>>>> 2019-05-21 15:21, fenix rašė: >>>>>> 2019.05.21 15:15, Tomas rašė: >>>>>>> Gal >>>>>>> https://autoplius.lt/skelbimai/jeep-wrangler-2-8-l-visureigis-2015-dyzelinas-8500289.html >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> ? >>>>>> >>>>>> DVIMVIENAS K >>>>> >>>>> https://autoplius.lt/skelbimai/jeep-cherokee-2-8-l-visureigis-2008-dyzelinas-8734321.html >>>>> >>>>> >>>> >>>> cia VM motori su 4 laipsniais ar galima tiketis 5 laipsnes? >>>> >>> >