On 2019-05-20 00:04, fenix wrote: > 2019.05.19 23:37, Dainiushas rašė: >> kur, pas Peugeot? Išprotėjai gal? :) >> >> ir jau tais mketais nebuvo pas Renault dudu, buvo 1.5, 1.9 >> irzdvilitris, paskui viensdevyni pakeitė 1.6, dvilitrį iš esmės 1.6 >> biturbo. Nors Koleos'e liko dvilitris. > > niekas nezino mitsu inzinieriu proto vingiu. vag'o 2.0 buvo pas juos > kazkada taip pat. jeigu tas 2.2 yra kazkas panashaus i psa 2.2 - tada > gal ir idomu. > >> On 5/19/2019 11:26 PM, fenix wrote: >>> 2019.05.19 23:25, Dainiushas rašė: >>>> dudu ne Siemens kuro sistema? >>> >>> chiujinu ten tas pats 2.2 reno-nissan varinkelis. >>> >>>> On 5/19/2019 11:20 PM, fenix wrote: >>>>> 2019.05.19 21:48, anon@home rašė: >>>>>> On 2019-05-18 01:33, fenix wrote: >>>>>>> reikia ideju sekanciam automobiliui. reikalavimai ir naudojimo >>>>>>> pobudis >>>>>>> mazdaug toks: buvo naudotas xtrail pirmos generacijos - mire po >>>>>>> 100-150kkm+, tada buvo naudotas ML mersas, pats pirmiausias, irgi >>>>>>> 100kkm+ nuvaziuota. dabar "kazkas stipriai kala" variklyje. pats savo >>>>>>> akim nemaciau ir negirdejau, bet panashu i polnyj pzdc. >>>>>>> 60% naudojimo laiko - kasdienis vazinejimas provincijoje i darba, i >>>>>>> parde ir pan, 30% - uzmiestis, trasa, rajoniniai keliai, 10% - >>>>>>> traktoriaus provezhos, purvynai, priekabu tampymai, bilekokio slamsto >>>>>>> vezimas bagaznike atlenkus sedynes, pravaziavimas iki nutolusios >>>>>>> sodybos, mishko, lauko bilekokiu metu laiku, pravaziavimas pro >>>>>>> apsnigta >>>>>>> vietini keliuka iki keliu valymo tarnybos ir pan utilitariniai >>>>>>> dalykai, >>>>>>> 4wd situaciju uztenka. iki tol tureti egzemplioriai kosmetiskai >>>>>>> nukentedavo, bet funkciskai gerai tarnavo. >>>>>>> smulkmenele: turi but dyzlius, tai tokie akivaizdus kandidatai, kaip >>>>>>> outback ir forester - deja, atkrenta :/ >>>>>>> >>> >> > Ten tikrai PSA kurinys, TPS sklendes mechanizma traskanti keiciau, pirkau pagal PSA daliu kataloga. Mitsu katalogo varianto niekur neradau...