Ypac neblogi tie kur prie Karmelavos oro uosto. Siaip jei vaziuojant vidutiniskai-greitai, uzsidegs ir teks stovet. Nu bet tada vaziuoji dar siek tiek greiciau, pravaziuoji be problemu ir stovi visi is galo like. Toks ir tramdymas. "Petras Jurbarkas" <info@jurbarkas.lt> wrote in message news:qdr3er$pdb$1@trimpas.omnitel.net... > Tai kazkaip reikia tramdyti virsijancius greiti mieste, tai sviesoforai > kas 20m pats tas. > > On 2019-06-12 15:42, Ssang Yong wrote: >> Siaip jeigu pakeistu KET, kad butu aiskiai apibrezta, kad per geltona >> galima vaziuot ne tik ekstremalaus stabdymo situacijose, tai gal ir butu >> galima sutikt su tokiu pakeitimu, bet jei tik panaikint mirksincia zalia, >> tai cia visiska bauda. O apie nuotykius vaziuojant per geltona jau kai >> kurie vyriskiai papasakojo. >> >> Kas del sankryzu pralaidumo, tai cia ta zalia isvis reiksmes neturi >> turint omeny dabartine situacija (Kaune). Jeigu buvo aktualu pralaidumas, >> tai nereikejo daryt sviesoforu kas 20m ir kitu nesamoniu pertvarkant >> eisma. >> >> wrote in message news:qdqmit$b6a$1@trimpas.omnitel.net... >> 2019-06-12 13:02, Ssang Yong rašė: >>> Siaip idomu, per sankryza kur yra fotikas del sviesoforo, pvz. ties >>> Pasiles g., irgi taip pat vaziuoji? >> >> Aš visur taip važiuoju. Stabdau orientuodamasis pagal užsidegusią >> geltoną, bet ne pagal mirksinčią žalią. >> >> Beje, austrai pradėjo mirksėti kažkada 199x. Tai po to jie pripažino, kad >> dėl to sankryžų pralaidumas sumažėjo, nes daugelis pradėjo stabdyti ir >> nebevažiuoti per sankryžą pernelyg anksti. >> >> > > -- > - > Petras Jurbarkas