Jo, matyt reiks visgi rištis prie auto, vis tiek žinot apie ką kalba eina :D. Žarnos kodas A2514601724, paveiksliukas prisegtuke, raudonai pažymėjau vietą, kur gyvena tas vožtuvas (nors gal vadinamas kitaip, ne vožtuvas, o koks srauto ribotuvas ar atbulinis vožtuvs, ar pan, dėl ko ir kilo nesusipratimas). "Lapinas" parašė naujienų news:qfctje$dls$1@news.i-klubas.lt... Atsiprašau, kaltas. Apie jokį kitą vožtuvą vairo stiprinime nežinau. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:qfcsge$djq$1@trimpas.omnitel.net... > tikrai ne apie tai čia klausė > > 2019.07.01 12:53, Lapinas rašė: >> Parameter lenkung. >> Keičia stiprinimą priklausomai nuo greičio: kuo didesnis greitis, tuo >> mažiau stiprina, tipo geriau jaučiasi kelias. >> Idėsi be parameter-lenkung vožtuvo: su staru nuimk opciją. Nežinau kuriam >> SAMe ta opcija yra, greičiausiai priekiniame. >> >> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message >> news:qfc8lp$nq1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Labas rytas visiems, >>> >>> Googlinu, bet nerandu ką noriu žinoti, tai paklausiu Jūsų. Čia, manau >>> visiems auto taip yra, tai neprisirišu prie kažkokios markės ar modelio. >>> Toje žarnoje, kuri jungia vairo stiprintuvo siurblį ir vairo kolonėlę >>> (aukšto spaudimo pusė, jei taip galima pasakyt) būna įmontuotas vožtuvas >>> ar kažkas tokio. Štai tas mane ir domina - kas ten iš tikrųjų, kam >>> skirtas, ką daro, kokios pasekmės įdėjus žarną be jo (ilgalaikėje ir >>> trumpalaikėje perspektyvoje)? Kad vairo stiprintuvas zyzia kaip truktų >>> tepalo - pats žinau. >>> >>> Dėkui, už paprotinimą kolegos. >> >