ten kaip tik gyvena kažokia huinia, kuri ir skirta triukšmo ir ten visokių vibracijų mažinimui. Pas Audi 100 toks būdavo plastmasinis šiaudas ilgokas. išėmus kažkas ten darydavosi negerai 2019.07.01 16:05, Shadowed rašė: > Jo, matyt reiks visgi rištis prie auto, vis tiek žinot apie ką kalba > eina :D. Žarnos kodas A2514601724, paveiksliukas prisegtuke, raudonai > pažymėjau vietą, kur gyvena tas vožtuvas (nors gal vadinamas kitaip, ne > vožtuvas, o koks srauto ribotuvas ar atbulinis vožtuvs, ar pan, dėl ko > ir kilo nesusipratimas). > > > > "Lapinas" parašė naujienų news:qfctje$dls$1@news.i-klubas.lt... > > Atsiprašau, kaltas. Apie jokį kitą vožtuvą vairo stiprinime nežinau. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:qfcsge$djq$1@trimpas.omnitel.net... >> tikrai ne apie tai čia klausė >> >> 2019.07.01 12:53, Lapinas rašė: >>> Parameter lenkung. >>> Keičia stiprinimą priklausomai nuo greičio: kuo didesnis greitis, tuo >>> mažiau stiprina, tipo geriau jaučiasi kelias. >>> Idėsi be parameter-lenkung vožtuvo: su staru nuimk opciją. Nežinau >>> kuriam SAMe ta opcija yra, greičiausiai priekiniame. >>> >>> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message >>> news:qfc8lp$nq1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Labas rytas visiems, >>>> >>>> Googlinu, bet nerandu ką noriu žinoti, tai paklausiu Jūsų. Čia, >>>> manau visiems auto taip yra, tai neprisirišu prie kažkokios markės >>>> ar modelio. Toje žarnoje, kuri jungia vairo stiprintuvo siurblį ir >>>> vairo kolonėlę (aukšto spaudimo pusė, jei taip galima pasakyt) būna >>>> įmontuotas vožtuvas ar kažkas tokio. Štai tas mane ir domina - kas >>>> ten iš tikrųjų, kam skirtas, ką daro, kokios pasekmės įdėjus žarną >>>> be jo (ilgalaikėje ir trumpalaikėje perspektyvoje)? Kad vairo >>>> stiprintuvas zyzia kaip truktų tepalo - pats žinau. >>>> >>>> Dėkui, už paprotinimą kolegos. >>> >>