nu pas Audi tas lyg kažkokiu dempferiu vadinosi ar kaip ten kažkaip. 2019.07.02 08:48, Shadowed rašė: > Mhm, tai sprendžiant iš Dainiusho komentaro dėl to vožtuvo nebuvimo gali > būti ir papildomas zyzimas. Ar jeigu ten atbulinis vožtuvas tai jis > nesusijęs su zyzimu..? Blin, reiks jaučiu keist tą žarną į originalą... > > "tranzoo" parašė naujienų news:qfdemt$11v$2@trimpas.omnitel.net... > > butent > > On 7/1/2019 16:46, Kurmis wrote: >> pradziai tai ten neretai sratas sedi, kad susukus vaira nepistu tokia >> pat jega per rankas. kitose slangose gal kazka kito deda, bet >> paprastai tai riboja atbulini slegi. >> K >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:qfd5b1$n52$1@trimpas.omnitel.net... >>> ten kaip tik gyvena kažokia huinia, kuri ir skirta triukšmo ir ten >>> visokių vibracijų mažinimui. Pas Audi 100 toks būdavo plastmasinis >>> šiaudas ilgokas. išėmus kažkas ten darydavosi negerai >>> >>> 2019.07.01 16:05, Shadowed rašė: >>>> Jo, matyt reiks visgi rištis prie auto, vis tiek žinot apie ką kalba >>>> eina :D. Žarnos kodas A2514601724, paveiksliukas prisegtuke, >>>> raudonai pažymėjau vietą, kur gyvena tas vožtuvas (nors gal >>>> vadinamas kitaip, ne vožtuvas, o koks srauto ribotuvas ar atbulinis >>>> vožtuvs, ar pan, dėl ko ir kilo nesusipratimas). >>>> >>>> >>>> >>>> "Lapinas" parašė naujienų news:qfctje$dls$1@news.i-klubas.lt... >>>> >>>> Atsiprašau, kaltas. Apie jokį kitą vožtuvą vairo stiprinime nežinau. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:qfcsge$djq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tikrai ne apie tai čia klausė >>>>> >>>>> 2019.07.01 12:53, Lapinas rašė: >>>>>> Parameter lenkung. >>>>>> Keičia stiprinimą priklausomai nuo greičio: kuo didesnis greitis, >>>>>> tuo mažiau stiprina, tipo geriau jaučiasi kelias. >>>>>> Idėsi be parameter-lenkung vožtuvo: su staru nuimk opciją. Nežinau >>>>>> kuriam SAMe ta opcija yra, greičiausiai priekiniame. >>>>>> >>>>>> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message >>>>>> news:qfc8lp$nq1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Labas rytas visiems, >>>>>>> >>>>>>> Googlinu, bet nerandu ką noriu žinoti, tai paklausiu Jūsų. Čia, >>>>>>> manau visiems auto taip yra, tai neprisirišu prie kažkokios >>>>>>> markės ar modelio. Toje žarnoje, kuri jungia vairo stiprintuvo >>>>>>> siurblį ir vairo kolonėlę (aukšto spaudimo pusė, jei taip galima >>>>>>> pasakyt) būna įmontuotas vožtuvas ar kažkas tokio. Štai tas mane >>>>>>> ir domina - kas ten iš tikrųjų, kam skirtas, ką daro, kokios >>>>>>> pasekmės įdėjus žarną be jo (ilgalaikėje ir trumpalaikėje >>>>>>> perspektyvoje)? Kad vairo stiprintuvas zyzia kaip truktų tepalo - >>>>>>> pats žinau. >>>>>>> >>>>>>> Dėkui, už paprotinimą kolegos. >>>>>> >>>>> >>> >> >