kad mes dar net nežinom apie kurią lambdą čia kalba On 7/10/2019 6:20 PM, Julius wrote: > marijonas <jo@fa.na> Wrote in message: >> Tokia istorija prieteliui nutiko. Tech apziura nepraleidzia del per dideles lambda reiksmes.Prie laisvu - OK, t.y. reiksme apie 1, o pagazavus pakyla ten daugiau (2 su virs lyg).Motoras bmw n53.Diagnostikas daro, servisai sako viskas ok, t.y. nera ka tvarkyti. Kazkuris servisas dar paeme pinigus uz sensoriu pakeitima, rezultatas tas pats.Tech. apziuru tvarkoje parasyta, kad lambda turi buti 1 arba tiek kiek nurodyta gamintojo.Isguglino, kad BMW yra isleides kazkoki technini pranesima kuriame nurodo, kad ta lambda situose motoruose gali buti nuo 1 iki 4.Tas bmw pranesimas nurodomas ir prie uzsienio tech apziuru tvarku - Vokietijoje, UK, Svedijoje.Klausimas kaip TA centrui pateikti ta BMW dokumenta? Is interneto parsiustas netinka. Kazkas is TAC telefonu sako atsinesk is Krastos oficialu rasta.Krasta siuncia nx, sako jeigu nori mokek pinigus uz diagnostika tai tada ka nors parasysim. Ir sako, kad cia jam vienam tokia problema "kiti kazkaip susitvarko".Gal kas susidures? > > Peugeotas 807, 2ltr. benzas. Liamda rodė 0,43, riba <=0,3. Ir tai > prie 2000ob/min. Prie laisvų telpa. Teko keisti kataliką. Liko > <0,1. Keisk kataliką. > > ----Android NewsGroup Reader----http://usenet.sinaapp.com/ > >