Nu as irgi kazkada bandziau pamandravot, kai del ispjauto katalizatoriaus nepraleido, tai pasikviete nacelnika ir dar nuotrauku pridare "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:qg50el$2j3$1@trimpas.omnitel.net... > po pasakymo kad del per zemai sviečiančios lempos pasake > - oi tai reikės dar kartą atvažiuot teko sakyt > - kaaaaaaaaaaaa??? > tada ir surado kur reguliuot ir atsuktuvą > > > On 2019-07-10 17:57, Ssang Yong wrote: >> Mano patirtis irgi tokia, kad pro pirstus i viska ten ziuri ir dar >> pareguliuoja kokias lempas, jei reik. Ekspertize del variklio irgi senais >> laikais esu pravares isimties tvarka be kysiu, nes ltr ir kw biski >> netilpo. Bet jei asmeniskai nepasitaike uzsiraut ant kokio asilo, tai >> dabar visiem sakyt, kad asilu nebuna, tai irgi kazkaip nelabai. >> >> "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message >> news:qg4tpm$vkr$1@trimpas.omnitel.net... >>> ir TA, ir ekspertizes Raudondvario, niekad gyvenime nebuvo jokiu >>> nesamoniu, o masinu kas menesi po viena kaip min. Yra praleide su >>> myzanciu ant zemes ksenono apiplovimu, uzsalusiu ar uzsikimsusiu galinio >>> lango apiplovimu, ir dar kazkuo ten del ko galejo siust nx. Su pazadu >>> susitvarkyti. Kysio nesu daves, asmeniskai ne vieno nepazystu. Per >>> paskutinius 2 metus atsimenu 2 atvejus kai praspyre - Priusui duslej >>> mikroskyle, del ko lambda irgi buvo bloga ir baxurelio is grupso Golfui >>> vienos puses rankinis nedirbo. >>> Neprimetu ka ten reikia daryt ir kaip kalbet, kad prisilestu prie per >>> placiu padangu >>> >>> "KandysRomka" parašė naujienų news:qg4qu6$sli$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Ko tik nepasitaiko, ypac, Kaune raudonvario plente. Jiems gali irodinet, >>> kad >>> autodata pas juos caro ruriko laiku ir to pacio ruriko sukurta. Kita >>> kart >>> sakiau filmuosiu ju nusisnekejimus. Geriausia tai buvo kai sako: >>> padangos >>> per placios. Istraukiu auto vadeliotojo vadova is bardacioko, parodau >>> dar >>> lipdukus prie duru, kokios priklauso is gamyklos, anie vistiek >>> nesutinka. >>> Stabdziu slangutes sako suskilinejusios. As jau sakau jos tokia >>> antikorozine >>> danga padengtos, davai su atsuktuvu pabruzink. Sako ne :) Pats nuvaliau >>> ir >>> parodziau kad dar kaip naujos ir gamyklines. Tai pacanai labai >>> susinervino. >>> "marijonas" <jo@fa.na> wrote in message >>> news:qg4lui$nb1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tokia istorija prieteliui nutiko. >>>> Tech apziura nepraleidzia del per dideles lambda reiksmes. >>>> Prie laisvu - OK, t.y. reiksme apie 1, o pagazavus pakyla ten daugiau >>>> (2 su virs lyg). >>>> >>>> Motoras bmw n53. >>>> Diagnostikas daro, servisai sako viskas ok, t.y. nera ka tvarkyti. >>>> Kazkuris servisas dar paeme pinigus uz sensoriu pakeitima, rezultatas >>>> tas pats. >>>> >>>> Tech. apziuru tvarkoje parasyta, kad lambda turi buti 1 arba tiek kiek >>>> nurodyta gamintojo. >>>> Isguglino, kad BMW yra isleides kazkoki technini pranesima kuriame >>>> nurodo, kad ta lambda situose motoruose gali buti nuo 1 iki 4. >>>> Tas bmw pranesimas nurodomas ir prie uzsienio tech apziuru tvarku - >>>> Vokietijoje, UK, Svedijoje. >>>> >>>> Klausimas kaip TA centrui pateikti ta BMW dokumenta? Is interneto >>>> parsiustas netinka. Kazkas is TAC telefonu sako atsinesk is Krastos >>>> oficialu rasta. >>>> >>>> Krasta siuncia nx, sako jeigu nori mokek pinigus uz diagnostika tai >>>> tada ka nors parasysim. Ir sako, kad cia jam vienam tokia problema >>>> "kiti kazkaip susitvarko". >>>> >>>> Gal kas susidures? >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> ----Android NewsGroup Reader---- >>>> http://usenet.sinaapp.com/ >>> >>