su jais ant tiek viskas zjbys, kad visas autoparkas mirksta kieme ant lietaus, kai tuo tarpu Turbo S lauke būna tik kai važiuoja. Visas kitas laikas sausam šiltam garaže. On 2020-11-25 11:09, eSSas wrote: > On 25/11/2020 11:06, neratoblogo wrote: >> Pagal TUV statistiką apie auto gendamumą/patikimumą/eksploatacijos >> brangumą negali daryti išvadų. Tik apie savininkų pedantiškumą nebent. >> >> Išvadas gali daryti pagal pogarantinio automobilio gedimų draudimo >> draudikų turimą statistiką (pvz warantydirect), nes jie iš to gyvena, >> pagal tai nustatinėja draudimo kaina konkrečiam automobilio modeliui. >> >> Jų statistika apima tai, kaip dažnai konkretus automobilio modelis >> genda, ir kiek kiekvieno gedimo pašalinimas vidutiškai kainuoja. >> >> p.s. Porsche - reitingų karalius pagal gedimus ir brangumą. Dažnokai >> genda ir brangiai kainuoja gedimai. Pvz. Cayennui dažniausiai būna >> problemų su elektros įranga - 38 proc. visų gedimų (starteriai, >> generatoriai, aušinimos sistemos ventiliatoriai, kompiuteriai, >> elektros instaliacija ir pan.). Antra silpna vieta - variklis (14 >> proc. gedimų). . > > Apart to rebadžinto tuarego, poršas turi dar keletą modelių. Su jais > irgi viskas blogai? > > S. > >> On 2020.11.25 09:53, Herkus wrote: >>> TUV statistikose porshe pirmam patikimiausiuju penketuke