pasak filadelfiju ar tai kazkurios murzilkos, viena is priezasciu kodel porshe TUV aukstumoj - tai labai auksta techninio aptarnavimo kartele pas juos - t.y. jei paprastiems karuciams per garantini pakeicia tepalus ir paima $, tai porshe atveju tikrina eile kitu dalyku, kaip skyscio lygi posukiu lemputese ir pan. 2020-11-25 11:06, neratoblogo rašė: > Pagal TUV statistiką apie auto gendamumą/patikimumą/eksploatacijos > brangumą negali daryti išvadų. Tik apie savininkų pedantiškumą nebent. > > Išvadas gali daryti pagal pogarantinio automobilio gedimų draudimo > draudikų turimą statistiką (pvz warantydirect), nes jie iš to gyvena, > pagal tai nustatinėja draudimo kaina konkrečiam automobilio modeliui. > > Jų statistika apima tai, kaip dažnai konkretus automobilio modelis > genda, ir kiek kiekvieno gedimo pašalinimas vidutiškai kainuoja. > > p.s. Porsche - reitingų karalius pagal gedimus ir brangumą. Dažnokai > genda ir brangiai kainuoja gedimai. Pvz. Cayennui dažniausiai būna > problemų su elektros įranga - 38 proc. visų gedimų (starteriai, > generatoriai, aušinimos sistemos ventiliatoriai, kompiuteriai, elektros > instaliacija ir pan.). Antra silpna vieta - variklis (14 proc. gedimų). . > > > > > On 2020.11.25 09:53, Herkus wrote: >> TUV statistikose porshe pirmam patikimiausiuju penketuke >> >> >