O sveiki! Atleiskit, kad truputį hijack'insiu temą, bet topic'as patraukė akį. Tokia situacija draugui nutiko neseniai. Pardavė 20 metų (ar pan.) senumo bulką žmogeliui iš kitos savivaldybės. Karantinai, atvaryt gyvai pažiūrėt negali, paprašė papildomai nuotraukų- kaip ir tenkina, sutarė vyrai rezervuotis ir laukt geresnių laikų atsiimt. Geresni laikai neateina, bet randa draugelį, kuris ratus pavarys. Tas atvaro tamsiu paros metu, po lempa apžiūri, pravažiuoja, sukerta rankom ir išvažiuoja link savininko. Viskas kaip ir būtų nieko, tik kitą dieną skambutis iš savininko- pasakoja, kaip draugeliui parvežant auto antifryzas pusiaukelėje pabėgo (veiksmas vyko čia šitais didžiaisiais šalčiais), kapotas neatsidaro, dar pasirodo neteisingai įvertino kėbulo stovį iš nuotraukų- dabar gėda gatvėn išriedėt, jungė video rodė/pasakojo, žodžiu kiek žinau gerai ten mykė ir smagiai užkniso. Reziume- sako arba grąžini 200 eur. (50% sandėrio), arba pasiimk atgal savo lavoną. Teisingumo dėlei reiktų pastebėt, kad senasis savininkas su tais ratais iki paskutinės dienos sėkmingai važiavo, garaže laikė ir vargo nematė. Turbūt kažkas riedant sistemoj užšalo. Kaip vertinti situaciją? Man iš šono žiūrint labai keista pretenzijos po tokių veiksmų sekos. Bet neįsivaizduoju kaip teisiškai gautųsi ir ar protingumo kriterijus čia bent kiek groja. Smalsu, ar būtų pirkėjas ką nors laimėjęs, jei būtų varęs iki galo grąžinimui... IMHO siųsti tokį imbecilą toli toli, bet niekas nenori pyktis, ypač dėl tokių sumų :) galimai ir sutarties reikėjo atitinkamos su trydoj minėtu punktu "žinau koks lavonas, su viskuo sutinku ir pretenzijų nereikšiu", bet kas galėjo pagalvot :D Na žodžiu būna ir taip... ----Android NewsGroup Reader---- https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html