Taigi, tokie atvejai vat ir neramina. O ar sueitu eilute, jog garantijos nesuteiki, o automobilis buvo apziuretas ir pratestuotas? On 19.01.21 22:18, Vartotojas wrote: > O sveiki! > > Atleiskit, kad truputį hijack'insiu temą, bet topic'as patraukė akį. > Tokia situacija draugui nutiko neseniai. Pardavė 20 metų (ar pan.) > senumo bulką žmogeliui iš kitos savivaldybės. Karantinai, atvaryt > gyvai pažiūrėt negali, paprašė papildomai nuotraukų- kaip ir > tenkina, sutarė vyrai rezervuotis ir laukt geresnių laikų > atsiimt. Geresni laikai neateina, bet randa draugelį, kuris ratus > pavarys. Tas atvaro tamsiu paros metu, po lempa apžiūri, > pravažiuoja, sukerta rankom ir išvažiuoja link savininko. Viskas > kaip ir būtų nieko, tik kitą dieną skambutis iš savininko- > pasakoja, kaip draugeliui parvežant auto antifryzas pusiaukelėje > pabėgo (veiksmas vyko čia šitais didžiaisiais šalčiais), kapotas > neatsidaro, dar pasirodo neteisingai įvertino kėbulo stovį iš > nuotraukų- dabar gėda gatvėn išriedėt, jungė video rodė/pasakojo, > žodžiu kiek žinau gerai ten mykė ir smagiai užkniso. Reziume- > sako arba grąžini 200 eur. (50% sandėrio), arba pasiimk atgal > savo lavoną. Teisingumo dėlei reiktų pastebėt, kad senasis > savininkas su tais ratais iki paskutinės dienos sėkmingai > važiavo, garaže laikė ir vargo nematė. Turbūt kažkas riedant > sistemoj užšalo. > Kaip vertinti situaciją? Man iš šono žiūrint labai keista > pretenzijos po tokių veiksmų sekos. Bet neįsivaizduoju kaip > teisiškai gautųsi ir ar protingumo kriterijus čia bent kiek > groja. Smalsu, ar būtų pirkėjas ką nors laimėjęs, jei būtų varęs > iki galo grąžinimui... IMHO siųsti tokį imbecilą toli toli, bet > niekas nenori pyktis, ypač dėl tokių sumų :) galimai ir sutarties > reikėjo atitinkamos su trydoj minėtu punktu "žinau koks lavonas, > su viskuo sutinku ir pretenzijų nereikšiu", bet kas galėjo > pagalvot :D > Na žodžiu būna ir taip... > > > ----Android NewsGroup Reader---- > https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html >