Geriausia apsauga - sutartyje nurodyti, kad automobilis yra visais imanomais trukumais ir juos pasistengti isvardinti. Kilus gincui pirkejas neirodys, kad nebuvo informuotas apie trukumus. Rizika - pirkejas atsisakys pirkti arba, jei nusipirks ir kazkas islys, prasys teisma pripazinti sandori sioje dalyje (del visu isvardintu trukumu) apsimestiniu. I visa sita naudoto automobilio "garantijos" reikala galima paziureti per tokia analogija: isivaizduokit, kad parduodamas namas, is isores kaip ir viskas ok, defektu nematyti. Po kurio laiko pirkejas pastebi, kad po stogu kazkur kaupiasi vanduo, pelesis ir pan. To priezastis yra nekokybiskai sumontuoti grebestai ar sijos ir, cia svarbiausias momentas, DEFEKTAI JAU BUVO PARDAVIMO METU, kas ai?ku irodinejama ekspertu isvadomis. Taisykles esme ta, kad jei pirkejas nebutu pardaves, jis butu turejes stoga remontuoti ir patirti islaidas, kadangi jis daikta su trukumais perleido pirkejui, o pirkejas pirkimo metu nezinojo ir negalejo zinot apie tokius trukukus, o jei butu zinojes, butu uz tokia kaina nepirkes, tai pardavejas privalo kompensuot remonto islaidas. Su automobiliais sudetingiau tas, kad nevisada ekapertai gali pasakyti, ar trukumas buvo pardavimo momentu, tad kuo daugiau laiko praeje nuo pardavimo, tuo sunkiau irodineti, kad trukumas buvo isigijimo metu. ----Android NewsGroup Reader---- https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html