Tomas rašė: > Rimantas Liubertas wrote: >>> O ką darysi kai pėstieji supras, kad juos daužo dėl per didelio >>> leistino greičio ir pareikalaus, kad jį miestuose sumažintų iki 30kmh >>> kaip kad atsitiko Olandijoje? >> >> Kurioj čia Olandijoj taip atsitiko? > > Matyt turimas apsirūkiusių olandijos eismo specialistų eksperimentas > kažkokiame miestelyje, kur panaikino visas eismo taisykles išskyrus > dešinės rankos, o taip pat tokius išmislus kaip šaligatviai, šviesoforai Ne, ne „shared zone“, o šitas: http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=lt&js=y&u=http%3A%2F%2Fwww.at5.nl%2Fartikelen%2F25541%2Fgerson-maximaal-30-km-in-de-stad&sl=nl&tl=en&history_state0= Arba šitas: http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=lt&js=y&u=http%3A%2F%2Ffietsberaad.nl%2Findex.cfm%3Flang%3Dnl%26section%3Dnieuws%26mode%3DnewsArticle%26repository%3DFietsers%2Bprofiteren%2Bnog%2Bte%2Bweinig%2Bvan%2Bveilige%2B30%2Bkm%2Fuur-wegen&sl=nl&tl=en&history_state0= Since 1989 more than 30,000 kilometers path converted to 30 km / hour-access roads. These roads are much safer for pedestrians and cyclists over 50 km / h roads, says the SWOV research.