prie ko cia KET laikymasis ir pestysis pats rasai: "iki bet kurios iš anksto numatomos kliūties" va kai pestysis bent isivaizduos kaip ir kiek mato vairuotojas tamsiu paros metu tada gal bus atsargesnis... ir siaip klausimuks: kamn turetu labiau rupet pesciojo gyvybe, man kaip vairuotojui ar paciam pesciajam? ir pabaigai zinai kaip ir kur galima pereidinet gatve? kiek pesciuju to laikosi? isivaizduok dabar kiek pesciuju laksto per raudona arba tam neskirtose vietose per vaziuojamaja daly..., o jei toks pat nuosimtis vairuotoju panasiai elgtusi...? "KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:hcecgb$srt$1@trimpas.omnitel.net... > Ignas rašė: >> bet gi pesciajam kliutis tai sviecia, kodel tas nepadeda? > > Todėl, kad pėstysis šventai tiki, jog vairuotojai laikosi KET. > 133. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. > Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo > sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir > krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų > *sustabdyti* transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos > kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to reikia > dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.