is esmes tai taip. taciau- variantas kada auto su LPG- kogero ekonomiskiau iseis stovint pasildyti, nei vaziuoti kelis km benzu (ipatingai kai saltu oru peciukas neleis ilgokai susilti gal) bei tarkim daug kur girdejau nuomone, kad prie kokiu -20 turbinini varikli geriau pasildyti mazuma, tik tada pradeti vaziuoti. asmeniskai iki kokiu -5 masinos nesildau specialiai, iki -10 jei yra galimybe pasildau, nuo -10 visada pasildau iki kol T rodykle truputi sujuda. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hdeqpl$5im$1@trimpas.omnitel.net... >o aš tai visgi galvoju, kad geriau yra švelniai važiuot ir sušilt, nei > stovėt vietoj ir dirbt nelabai šylant. Ta prasme noriu pasakyt, kad > važiuojant per laiko vienetą deginama daugiau kuro ir variklis greičiau šyla > taipogi daug mažiau dirba šaltas. > > > > "pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message > news:hdeqh3$582$1@trimpas.omnitel.net... >> yra ekologija. >> bet ne visada, tai kas ekologiska yra geriau auto. >> >> "rauberis" <rauberis@gmail.com> wrote in message >> news:hdepfm$3qu$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, kazkaip galvodavau arba is kazkur buvau girdejes, kad ziema >>> atsisedus i masina rekomenduojama truputi pasildyt varikli, kad susales >>> tepalas susiltu, detales geriau teptu ir tt., kad varikliui sveikiau:) >>> >>> Dabar paziuriu i brid-ges-tone padangu 2009m lankstinuka-kataloga ir ten >>> yra >>> skyrelis "zalias vairavimas" ar kazkas panasiai - pamokymai kaip maziau >>> tersti aplinka ir ekonomiskiau vazinet su auto. Ir ten vienas is punktu >>> sako: >>> >>> Nesildyk automobilio. >>> >>> >>> Tai va ir klausimas: >>> >>> Ar ziema ilipus i auto, kuri stovejo nakti -10 saltyje, reikia kazkiek ja >>> uzvedus palaikyt ar galima sest ir pradet vaziuot, ko gero ramiai >>> neplesant >>> variklio (keleta minuciu kol isils) ar iskart isedus, pist 60, 100km/h ir >>> nuvaziavai? >>> >>> Aciu uz nuomones >>> Rauberis >>>