visai nebūtinai šiaip jau "pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message news:hdf3fo$gfp$1@trimpas.omnitel.net... > kaip paziureti, kaip pavartyti.... > ma tarkim vien ir uzsivedes i nuvaziaves dyzelis prasmirdina daugiau nei > benzininis pabirbines 2 minutes... > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hdes8b$7hk$1@trimpas.omnitel.net... >> nu aš prie -15C tai turbūt 15min žiūrėčiau į tą rodyklę kol ji sujudėtų. >> Su >> sąlyga, kad alyva daugiau mažiau normali, nešildau savo dyzelinių lupenų >> ir >> prie -25C. Kol kas dar nieko neatsitiko... Gi bet kuriuo atveju, sukasi >> turbina ir varikliui dirbant ant laisvu, tik tepalas tai ant tų laisvų >> išvis >> velnias žino per kiek laiko pašils prie -20C..... >> >> Kas link LPG - dabartiniu oru benzinu važiuoja ~1.5km. Stovėt gi teks >> pakankamai ilgai, kuras degs tuščiai, plius dar kaimynams smirdės..... >> >> >> >> "pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message >> news:hderio$6n4$1@trimpas.omnitel.net... >>> is esmes tai taip. >>> taciau- variantas kada auto su LPG- kogero ekonomiskiau iseis stovint >>> pasildyti, nei vaziuoti kelis km benzu (ipatingai kai saltu oru peciukas >>> neleis ilgokai susilti gal) >>> >>> >>> bei tarkim daug kur girdejau nuomone, kad prie kokiu -20 turbinini >>> varikli >>> geriau pasildyti mazuma, tik tada pradeti vaziuoti. >>> >>> asmeniskai iki kokiu -5 masinos nesildau specialiai, iki -10 jei yra >>> galimybe pasildau, nuo -10 visada pasildau iki kol T rodykle truputi >>> sujuda. >>> >>> >> >>