sutinku- jei tai apynaujis, tvarkingas dyzelis. deja realybe daznai kita- netvarkingas, su isoperuotu katalizu. po uzvedimo norisi ieskotis dujokaukes.... "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hdf5l4$j5r$1@trimpas.omnitel.net... > visai nebūtinai šiaip jau > > "pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message > news:hdf3fo$gfp$1@trimpas.omnitel.net... >> kaip paziureti, kaip pavartyti.... >> ma tarkim vien ir uzsivedes i nuvaziaves dyzelis prasmirdina daugiau nei >> benzininis pabirbines 2 minutes... >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hdes8b$7hk$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu aš prie -15C tai turbūt 15min žiūrėčiau į tą rodyklę kol ji sujudėtų. >>> Su >>> sąlyga, kad alyva daugiau mažiau normali, nešildau savo dyzelinių lupenų >>> ir >>> prie -25C. Kol kas dar nieko neatsitiko... Gi bet kuriuo atveju, sukasi >>> turbina ir varikliui dirbant ant laisvu, tik tepalas tai ant tų laisvų >>> išvis >>> velnias žino per kiek laiko pašils prie -20C..... >>> >>> Kas link LPG - dabartiniu oru benzinu važiuoja ~1.5km. Stovėt gi teks >>> pakankamai ilgai, kuras degs tuščiai, plius dar kaimynams smirdės..... >>> >>> >>> >>> "pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message >>> news:hderio$6n4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> is esmes tai taip. >>>> taciau- variantas kada auto su LPG- kogero ekonomiskiau iseis stovint >>>> pasildyti, nei vaziuoti kelis km benzu (ipatingai kai saltu oru peciukas >>>> neleis ilgokai susilti gal) >>>> >>>> >>>> bei tarkim daug kur girdejau nuomone, kad prie kokiu -20 turbinini >>>> varikli >>>> geriau pasildyti mazuma, tik tada pradeti vaziuoti. >>>> >>>> asmeniskai iki kokiu -5 masinos nesildau specialiai, iki -10 jei yra >>>> galimybe pasildau, nuo -10 visada pasildau iki kol T rodykle truputi >>>> sujuda. >>>> >>>> >>> >>>