Bet ir agregatai smarkiau apkraunami vaziuojant. O dar jei prisimint, kad deze automatas... Siap manuale kazkada buvau isskaites: prie 0° puse min uzkurus nevaziuot prie - didesnio kazkiek ilgiau. "Tomas M." <tamosiuko@gmail.com> wrote in message news:hdg7kj$7t2$1@trimpas.omnitel.net... > va cia tai tiesa. > > > Tomas M. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hdf283$eoo$1@trimpas.omnitel.net... >> bet vaziuojant jis daug daug greiciau pasidaro siltas nei dirbant >> laisvais sukiais..... >> >> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message >> news:hdf00s$c59$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tomas M. rase: >>>> argumentuokite prasau. >>> >>> Saltas tepalas nelabai tepa, todel susidevejimas mazesnis bus sildant be >>> apkrovos. Dar nereiketu pamirsti, kad variklyje yra ir guminiu daliu, >>> kurios susalusios praranda elastinguma. >>> >>>> >>>> "Audrius R." <info@fotoideja.lt> wrote in message >>>> news:hdetuq$9so$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Paprasciausias budas, ateini, uzsikuri, per tas pora minuciu kol >>>>> nusivalai sniega nuo masinos variklis apsyla ir palengva vaziuoji. >>>>> Tiesa, zinau ir tokiu, kurie prie -25" uzsikuria ir momentaliai >>>>> startuoja. Sitas variantas jau tikrai ne i gera nei ekologijai nei >>>>> varikliui. >>>> >>>