viska cia bus pasakos, o tai jau seniai detu i standartine komplektacija beje http://www.waterboost.co.uk/ - paspausk ten ant ebajaus - niekas neprekiauja :) "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:hdlpl2$ebj$1@trimpas.omnitel.net... > Tu noroda perskaityk kur imeciau kitam poste. Niekas nedegina vien HHO > duju. Cia jau grynai vandenilinis variklis gaunas. > > "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message > news:hdlpck$e4u$1@trimpas.omnitel.net... >> kad isgauti ta HHO reikia energijos tarkim X . >> kad sudeginti HHO - gauni ta pacia energija X .idealiu atveju . Deja kad >> gauti HHO >> tam tikra kieki - nuostoliu bus daugiau - kadangi vanduo elektrolizes >> budu skaldomas ne vien virsta i HHO, o ir i siluma. Fizika, elementarno >> watson. >> >> toliau - kad paversti gauta X energija mechanine - dirba tavo vidaus >> degimo variklis - >> naudingumo koeficientas tarkim 0.35 . tai turi 0.35X energijos. ja >> perduodame dirzais generatoriui, >> kurio NVK koki 80%, tai gauni elektros 0.85*0.3=0.29X >> >> ir ciklas kartojasi. Ar laimime ekonomijos - pagalvokit.... >> >> >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:hdliq2$a5r$1@trimpas.omnitel.net... >>> HHO tai dujos, ne vanduo. Ir i kolektoriu purskiamas ne vanduo bet >>> elektrolozes metu gautos dujos. Kaip suprantu technologija vartota dar >>> gudziais WWII laikais. >>> >>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>> news:hdkotm$tiq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Turiu pazystama kuris i oro padavimo guma ipurskia truputi pulverizuoto >>>> vandens, sako geriau vaziuoja. Cia apie dyzeli kalba.. O sitam >>>> puslapyje tai mane stebina kokie amerikonai durni laikomi, kai vandeni, >>>> ar tai atskiruts elementus vadina HHO, oxyhydrogenu ir kitokiais >>>> protingai skambanciais zodziais. >>>> >>>> Gali pamegint bent tai kas nemokama, pvz vandens ipurskima primityviais >>>> budais.. Siaip as laikausi nuomones tokios (pagal eile): >>>> 1. Gamintojai siekdami gauti krutesni automobili, jau sudejo ten viska >>>> ka galima, kad padaryt ji ekonomiskesniu/galingesniu priklausomai nuo >>>> klases. >>>> 2. (Tiems kas sugeba tiket, kad masinos neekonomiskos del naftos >>>> konglomerato). Gamintojai daro masinas kiek jiem gaunasi >>>> ekologiskesnes, nes tada jie dar krutesni, ir siaip daug kas reikalauja >>>> gamint svarius automobilius. >>>> >>>> Asmeniskai sugalvojau toki lochatrona: Aparatas, kuris pranesa >>>> vairuotojui, kad jau galima isijungt 5 pavara :) Mieste vazineju 5, o >>>> ne 4 ir sutaupau ~2 litrus simtui (su sitokiu taupymu vaziuoju ~7,5 >>>> vasara, 9 ziema, daug maluosi tokiais atstumais, kad variklis darbines >>>> nespeja pasiekt) >>>> >>>> >>>> -- >>>> ---------------------- >>>> www.videocut.lt - Pigus video montažas! >>>> >>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>> news:hdkd8b$hor$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> http://www.brownsgas.com/brownsgasfuelsaver.html >>>>> >>>>> >>> >>> >> >> > >