maciau as ne apie prekybininkus, o apie ideja pacia. "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message news:hdlqnd$f8c$1@trimpas.omnitel.net... > viska cia bus pasakos, o tai jau seniai detu i standartine komplektacija > > beje http://www.waterboost.co.uk/ - paspausk ten ant ebajaus - niekas > neprekiauja :) > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:hdlpl2$ebj$1@trimpas.omnitel.net... >> Tu noroda perskaityk kur imeciau kitam poste. Niekas nedegina vien HHO >> duju. Cia jau grynai vandenilinis variklis gaunas. >> >> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message >> news:hdlpck$e4u$1@trimpas.omnitel.net... >>> kad isgauti ta HHO reikia energijos tarkim X . >>> kad sudeginti HHO - gauni ta pacia energija X .idealiu atveju . Deja >>> kad gauti HHO >>> tam tikra kieki - nuostoliu bus daugiau - kadangi vanduo elektrolizes >>> budu skaldomas ne vien virsta i HHO, o ir i siluma. Fizika, elementarno >>> watson. >>> >>> toliau - kad paversti gauta X energija mechanine - dirba tavo vidaus >>> degimo variklis - >>> naudingumo koeficientas tarkim 0.35 . tai turi 0.35X energijos. ja >>> perduodame dirzais generatoriui, >>> kurio NVK koki 80%, tai gauni elektros 0.85*0.3=0.29X >>> >>> ir ciklas kartojasi. Ar laimime ekonomijos - pagalvokit.... >>> >>> >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:hdliq2$a5r$1@trimpas.omnitel.net... >>>> HHO tai dujos, ne vanduo. Ir i kolektoriu purskiamas ne vanduo bet >>>> elektrolozes metu gautos dujos. Kaip suprantu technologija vartota dar >>>> gudziais WWII laikais. >>>> >>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>> news:hdkotm$tiq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Turiu pazystama kuris i oro padavimo guma ipurskia truputi >>>>> pulverizuoto vandens, sako geriau vaziuoja. Cia apie dyzeli kalba.. O >>>>> sitam puslapyje tai mane stebina kokie amerikonai durni laikomi, kai >>>>> vandeni, ar tai atskiruts elementus vadina HHO, oxyhydrogenu ir >>>>> kitokiais protingai skambanciais zodziais. >>>>> >>>>> Gali pamegint bent tai kas nemokama, pvz vandens ipurskima >>>>> primityviais budais.. Siaip as laikausi nuomones tokios (pagal eile): >>>>> 1. Gamintojai siekdami gauti krutesni automobili, jau sudejo ten viska >>>>> ka galima, kad padaryt ji ekonomiskesniu/galingesniu priklausomai nuo >>>>> klases. >>>>> 2. (Tiems kas sugeba tiket, kad masinos neekonomiskos del naftos >>>>> konglomerato). Gamintojai daro masinas kiek jiem gaunasi >>>>> ekologiskesnes, nes tada jie dar krutesni, ir siaip daug kas >>>>> reikalauja gamint svarius automobilius. >>>>> >>>>> Asmeniskai sugalvojau toki lochatrona: Aparatas, kuris pranesa >>>>> vairuotojui, kad jau galima isijungt 5 pavara :) Mieste vazineju 5, o >>>>> ne 4 ir sutaupau ~2 litrus simtui (su sitokiu taupymu vaziuoju ~7,5 >>>>> vasara, 9 ziema, daug maluosi tokiais atstumais, kad variklis darbines >>>>> nespeja pasiekt) >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> ---------------------- >>>>> www.videocut.lt - Pigus video montažas! >>>>> >>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hdkd8b$hor$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> http://www.brownsgas.com/brownsgasfuelsaver.html >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >